Tous w kampanii promuje specjalną kolekcję z okazji Dnia Matki

Marka biżuteryjna Tous rozpoczęła kampanię pod hasłem "To the almost perfect moms", w której promuje specjalną kolekcję przygotowaną z okazji Dnia Matki. Działania realizują agencje UM (IPG Mediabrands) i Warsaw Creatives.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tous w kampanii promuje specjalną kolekcję z okazji Dnia Matki

Tous, hiszpańska marka biżuterii, wprowadziła specjalną kolekcję z okazji Dnia Matki. Kolekcję promuje kampania "To the almost perfect moms" pokazująca budowanie więzi między matką a synem podczas codziennych czynności. 

Za realizację kampanii odpowiada agencja mediowa UM (IPG Mediabrands).

Działania obejmują telewizję, radio, prasę, siatki wielkoformatowe we wszystkich miastach, gdzie znajdują się salony Tous, galerie handlowe z salonami marki i mural w centrum Warszawy.

Za działania PR marki odpowiada agencja Warsaw Creatives. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero