SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Towarzystwo Handlowe od Bulleit Bourbon ma promować marki rzemieślnicze

We współpracy z Bulleit, należącą do Diageo marką amerykańskiego bourbonu, agencja albo/albo zrealizuje w maju br. specjalny projekt pod nazwą Towarzystwo Handlowe. Będzie on wspierać działalność przedstawicieli “nowego rzemiosła” - nowych, niewielkich marek tworzących produkty i usługi korzystając z pracochłonnych, tradycyjnych metod.

W ramach projektu Towarzystwo Handlowe 13 maja odbędą się jednodniowe targi. - Coraz więcej osób, szczególnie mężczyzn, szuka bezpretensjonalnych, funkcjonalnych produktów stworzonych z pasją. Jednocześnie kształtuje się nowa kategoria przedsiębiorców i inicjatyw, które odkrywają na nowo tradycyjne techniki rzemieślnicze. Chcemy stworzyć wydarzenie, podczas którego obie grupy będą mogły się spotkać- mówi Wojtek Nosowski z agencji albo/albo, pomysłodawca inicjatywy.

Wśród wystawców, którzy spotkają się w Forcie Mokotów znajdą się takie marki i twórcy jak: Mo61, delikatessen, Super Salon, Dawid Ryski, Edward czy Pan Drwal. Podczas imprezy spotkać będzie można marki zajmujące się m.in rzemieślniczą produkcją nart, toreb skórzanych, przyborów do golenia, przyborów do pracy. Łącznie w Towarzystwie Handlowym udział bierze prawie 30 firm, marek i twórców z Polski.

- Projekt Towarzystwo Handlowe idealnie wpisuje się w filozofię marki Bulleit. To naturalna kontynuacja naszych wieloletnich działań, w których zawsze wspieraliśmy tych, którzy najbardziej cenią sobie rzemieślniczą jakość i niezależny styl życia - mówi Łukasz Kamiński, Bulleit brand ambasador.

Bulleit to powstała w latach 80. XX wieku w Kentucky rzemieślnicza marka bourbonu. Przedsiębiorstwo, choć należy dziś do Diageo, nadal prowadzone jest przez założyciela - Toma Bulleita.

Towarzystwo Handlowe to kolejny projekt realizowany przez albo/albo dla Diageo. W poprzednich latach agencja realizowała działania dla marek J&B (m.in. projekt "Miejski Sound" z Pezetem) i Captain Morgan (obsługa digital).

Dołącz do dyskusji: Towarzystwo Handlowe od Bulleit Bourbon ma promować marki rzemieślnicze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl