SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TP: w II kwartale rebranding usług stacjonarnych na Orange

Zarząd Telekomunikacji Polskiej podjął w czwartek oficjalną decyzję o rebrandingu całości usług stacjonarnych na Orange do końca II kw. Zamiana ta była zapowiadana od kilku miesięcy.

TP: w II kwartale rebranding usług stacjonarnych na Orange

„Rynek telekomunikacyjny zmierza w kierunku konwergencji usług stacjonarnych i mobilnych oraz koncentracji wokół silnych marek” - tak Telekomunikacja Polska uzasadnia decyzję o rebrandingu TP na Orange. Zarząd firmy przekonuje, że ta zmiana przełoży się na poprawę percepcji usług stacjonarnych TP oraz pozwoli zaoferować klientom nowoczesne rozwiązania łączące technologie stacjonarne i mobilne. Przy czym Telekomunikacja Polska i PTK Centertel nadal będą osobnymi spółkami.

>>> Rebranding TP na Orange rozpoczyna się w punktach sprzedaży

Zgodnie z umową z połowy 2008 roku między Telekomunikacją Polską, France Telecom oraz firmą Orange Brand Services Limited, do której należy marki Orange, ta ostatnia spółka poniesie wszystkie koszty rebrandingu TP na Orange. Za to Telekomunikacja Polska będzie jej przekazywać tak jak dotychczas 1,6 proc. przychodów osiągniętych ze sprzedaży usług i produktów oznaczonych tym brandem. Przy czym w segmencie stacjonarnej telefonii głosowej dla klientów indywidualnych opłata licencyjna została zredukowana do kilkunastu milionów złotych rocznie - z uwagi na warunki polskiego rynku. Natomiast taka opłata w ogóle nie będzie pobierana ze sprzedaży usług hurtowych.

>>> Serce i Rozum już reklamują rebranding TP na Orange (wideo)

Marka Orange powstała w kwietniu 1994 roku w Wielkiej Brytanii, a w Polsce jest obecna od połowy 2005 roku, kiedy zastąpiła Ideę. W 2011 roku z usług Orange korzystało na całym świecie 216 mln klientów, a jej wartość oszacowano na 17,6 mld USD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TP: w II kwartale rebranding usług stacjonarnych na Orange

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:(
:(
odpowiedź
User
ekspert
nareszcie ;)
odpowiedź
User
ciekawy
... a czy cena akcji wzrośnie?...
- sądzę, że powinna!!!
odpowiedź
User
bik mak
a ten 1,6 % to zapłacimy my wszyscy , przez 10 lata to będzie jakieś marne 20 mld zł
odpowiedź
User
wurth
Czyli teraz "Orange", dzięki "jakości" usług i obslugi klienta ma szansę stać się jedną z najbardziej znienawidzonych w Polsce marek? Gratulacje dla Orange!
odpowiedź