SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TradeTracker wchodzi na polski rynek

Działalność w Polsce rozpoczyna sieć reklamy afiliacyjnej TradeTracker. Oddziałem firmy w naszym kraju kieruje Tomasz Cisek.

TradeTracker od 2004 roku oferuje sieć i technologię do reklamy afiliacyjnej. Główna siedziba firmy znajduje się w Holandii, a ponadto działa ona w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Belgii, Finlandii i na Węgrzech. Polska to siódmy rynek w Europie, na który wchodzi.

– Polski oddział, podobnie jak te w innych krajach, będzie musiał konkurować z paroma uznanymi agencjami, jednak nasza decyzja o wejściu do Polski była oparta na dogłębnej analizie trendów na europejskim rynku reklamy – argumentuje Paul van Doorn, prezes zarządu TradeTracker International. – Jestem przekonany, że zdobędziemy zaufanie polskich firm, które zamiast wydawać pieniądze na tradycyjną reklamę, będą chciały je mądrze inwestować w marketing internetowy. Dzięki obecności w coraz większej ilości krajów będziemy też mogli świadczyć lepszy serwis dla naszych międzynarodowych klientów – dodaje.

Szefem polskiego oddziału TradeTrackera został Tomasz Cisek. Wcześniej pracował on jako dyrektor apteki internetowej DOZ.pl, członek zarządu Empiku i dyrektor empik.com. Ponadto był prezesem zarządu IMP Polska oraz współtworzył sieć reklamową Ad.Net.

Dołącz do dyskusji: TradeTracker wchodzi na polski rynek

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ajaj
Jak słyszę Adnecie to chce mi sie zyhac. Won z ludzmi od Adnetu. OSZUŚCI!!!!
odpowiedź