SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tradycja ma znaczenie” w kampanii Cisowianki

Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa wody mineralnej Cisowianka (produkowanej przez firmę Polskie Zdroje), przebiegająca pod hasłem „Tradycja ma znaczenie”.

Article

Reklamy mają podkreślać, że Cisowianka od 26 lat jest produkowana w podobny, tradycyjny sposób i cechuje się najwyższą jakością. Ponadto Polskie Zdroje nie wprowadziły do swojej oferty żadnej wody smakowej, tym samym nie dodają do swojej wody sztucznych składników.

Kampania jest prowadzona w największych miastach, na backlightach o wymiarach 6x3m i 8x4m. Potrwa miesiąc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tradycja ma znaczenie” w kampanii Cisowianki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl