SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tradycyjne reklamy zachęcają do zakupów internetowych

Reklamy w tradycyjnych mediach sprawiają, że ich odbiorcy poszukują danego towaru w internecie.

Wynika z raportu organizacji Retail Advertising and Marketing Association (RAMA) i firmy BIGresearch.

Około połowa konsumentów powiedziała, że korzysta z zawartych w telewizyjnych i prasowych reklamach wskazówek, dotyczących tego jak i gdzie mogą dokonać zakupu online. Respondenci mogli wybrać więcej niż jedno medium. 47 procent z nich wskazało na reklamy w magazynach, a po 43 procent na telewizję i prasę codzienną. Promocje w sklepach motywowały do internetowego zakupu 27 procent pytanych.

Internet jest też bardzo ważnym źródłem w poszukiwaniu informacji o planowanym zakupie w sklepie rzeczywistym. 92,5 procent badanych regularnie lub okazjonalnie szuka danego produktu w sieci, zanim kupi go w sklepie. Najczęściej poszukiwane towary w internecie to urządzenia elektroniczne i odzież.

Badanie zostało przeprowadzone w listopadzie i grudniu ubiegłego roku. Przepytanych zostało ponad 15 tysięcy osób.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tradycyjne reklamy zachęcają do zakupów internetowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl