W czasie mundialu TVP przyciąga w internecie na dłużej niż Google, Facebook i Wirtualna Polska (TOP20)

W minionym tygodniu najwięcej polskich użytkowników dziennie miało Google wyprzedając Facebooka, a Wirtualna Polska osiągnęła wyższą odwiedzalność od Grupy Onet-RAS Polska. Natomiast zdecydowanie najdłużej przeciętny internauta korzystał z serwisów Telewizji Polskiej, w których są dostępne transmisje z piłkarskich mistrzostw świata.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Strony i aplikacje Google’a w zeszłym tygodniu odwiedzało dziennie średnio 14,6 mln realnych użytkowników, którzy wykonywali 247,6 mln odsłon oraz spędzali tam po 32 minuty i 11 sekund - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Facebook notował każdego dnia przeciętnie 8,83 mln użytkowników, 132,2 mln odsłon oraz 30 minut i 2 sekundy czasu korzystania przez odwiedzającego. Ponad 100 mln odsłon dziennie notowała też Grupa OLX (obejmująca serwisy ogłoszeniowe OLX.pl, otoDom.pl i otoMoto.pl) - 115,74 mln odsłon, przy 3,8 mln użytkowników oraz 21 minutach i 25 sekundach przeciętnego czasu korzystania.

Wirtualna Polska osiągnęła wyższe statystyki od Grupy Onet-RAS Polska. Pierwszy wydawca notował każdego dnia 6,48 mln użytkowników, 94,7 mln odsłon oraz 36 minut i 52 sekundy średniego czasu korzystania przez odwiedzającego, a drugi - 6,14 mln użytkowników, 89,35 mln odsłon oraz 26 minut i 29 sekund średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-onet-rasp-znow-przed-wirtualna-polska-w-dol-interia-gemius-pbi-z-maja,7171439535114369a ##

Zdecydowanie najdłuższy przeciętny czasu spędzany przez odwiedzających zanotowały serwisy i aplikacje Telewizji Polskiej - 48 minut i 38 sekund. Od połowy czerwca TVP transmituje także w internecie piłkarskie mistrzostwa świata, co przyniosło duży wzrost odwiedzalności serwisu Sport.tvp.pl. Przez pierwsze sześć dni witryna miała dziennie średnio 805,6 tys. użytkowników, 3,54 mln odsłon oraz aż 57 minut i 6 sekund przeciętnego czasu spędzanego przez internautę.

Grupa TVN miała w swoich serwisach i aplikacjach więcej użytkowników i odsłon (odpowiednio 1,48 mln i 6,23 mln) niż Telewizja Polska, ale dwa razy krótszy czas korzystania przez odwiedzającego (23 minuty i 23 sekundy). Natomiast witryny i aplikacje Cyfrowego Polsatu (na czele z Iplą) notowały dziennie 1,08 mln internautów, 4,53 mln odsłon oraz 11 minut i 13 sekund średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-zarobila-na-mundialu-70-mln-zl-przychodow-z-reklam-i-stref-kibica-sprzedawalismy-spoty-wg-cennika,7171434027062913a ##

Na Accuweather.com przeciętny użytkownik spędził dziennie tylko minutę i 17 sekund, w serwisach i aplikacjach Grupy Polska Press - 3 minuty i 14 sekund, a w przypadku Grupy Ceneo - 4 minuty i 6 sekund.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta