Sportowefakty.wp.pl w czasie mundialu wyprzedzają Sport.onet.pl, Sport.tvp.pl przyciąga najbardziej (TOP10)

Przez pierwsze sześć dni piłkarskich mistrzostw świata strony sportowe Wirtualnej Polski (głównie Sportowefakty.wp.pl) notowały więcej użytkowników i odsłon dziennie od serwisów Grupy Onet-RAS Polska (przede wszystkim Sport.onet.pl i Przegladsportowy.pl). Zdecydowanie najwięcej czasu internauci spędzili w serwisie Sport.tvp.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Od czwartku w zeszłym tygodniu do minionego wtorku Sportowefakty.wp.pl, stanowiące sekcję sportową WP.pl, odwiedzało każdego dnia średnio 1,7 mln realnych użytkowników. Wykonywali oni w serwisie po 9,24 mln odsłon, a każdy korzystał z niego przeciętnie przez 14 minut i 52 sekundy - pokazują statystyki z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Z kolei Sport.onet.pl przez pierwsze sześć dni mundial notował dziennie średnio 1,43 mln użytkowników, 4,81 mln odsłon oraz 5 minut i 38 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzających. Z Onetem jest też związana witryna „Przeglądu Sportowego”, która miała 524,5 tys. użytkowników, 1,11 mln odsłon oraz 2 minuty i 14 sekund przeciętnego czasu korzystania przez użytkownika w ciągu dnia. Grupa Onet-RAS Polska na turniej oddelegowała 6 korespondentów, a na Onecie codziennie można oglądać „Misję futbol”.

Na trzecim miejscu pod względem zasięgu znalazł się serwis sportowy Telewizji Polskiej, który na wyłączność w naszym kraju udostępnia transmisje ze wszystkich meczów, a także wiele dodatkowych materiałów o turnieju, m.in. obszerne fragmenty programów z TVP1 i TVP Sport.

Witrynę odwiedzało każdego dnia średnio 805,6 tys. internautów, którzy wykonywali tam 3,54 mln odsłon, a każdy spędzał na stronie aż 57 minut i 6 sekund. We wtorek na konferencji prezesa TVP podano, że serwis w czasie mundialu zanotował łącznie 3,51 mln użytkowników, 7,74 mln wizyt oraz 16,22 mln odtworzeń materiałów wideo, natomiast aplikacja TVP Spoty miała 450,1 tys. użytkowników.

Transmisja wtorkowego meczu Polska - Senegal wygenerowała na Sport.tvp.pl 1,83 mln odtworzeń, natomiast wszystkie dotyczchczasowe spotkania - po ok. 400 tys.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-meczu-polska-senegal-wedlug-nam-11-1-mln-widzow,7171434871166593a ##

Za Sport.tvp.pl znalazły się serwis Sport.pl (należący do Grupy Gazeta.pl) z 753 tys. użytkowników i 2,83 mln odsłon dziennie oraz dział sportowy Interii z 607,9 tys. użytkowników i 1,58 mln odsłon.

W zestawieniu są jeszcze serwis Flashscore.pl z wynikami, Meczyki.pl z multimediami, memami i statystykami, Gol24.pl (należący do Grupy Polska Press) i witryna stacji Polsat Sport.

Mundial zaczął się w czwartek w zeszłym tygodniu od meczu Rosja - Arabia Saudyjska, a do wtorku rozegrano pierwsze mecze we wszystkich grupach (jako ostatni odbył się mecz Polska - Senegal). Faza grupowa potrwa do 28 czerwca, a potem po dniu przerwy zacznie się faza pucharowa (od meczów 1/8 finału). Finał odbędzie się 15 lipca.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/hity-mundialu-w-rosji-2018-wyniki-oglaldanosci-pierwszych-meczow,7171435670627969a ##

grafika

Wirtualnej Polski prawie cały ruch w kategorii Sport zapewniają Sportowefakty.wp.pl. W przypadku Grupy Onet-RAS Polska łączne dzienne statystyki witryn sportowych (głównie Sport.onet.pl i Przeglądsportowy.pl) przez pierwsze 6 dni mundialu to średnio 1,7 mln użytkowników (o 14,8 tys. mniej niż miała Wirtualna Polska), 6,09 mln odsłon (3,39 mln mniej od WP) oraz 5 minut i 32 sekund średniego czasu korzystania przez użytkownika (prawie trzy razi krócej niż na WP).

Grupa TVP, Grupa Gazeta.pl i Grupa Interia.pl zanotowały nieznacznie wyższe statystyki niż ich czołowe serwisy sportowe.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji