SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kolekcja discovery+ debiutuje w Player.pl

W ciągu najbliższego roku platforma discovery+ zacznie działać w ponad 25 krajach, m.in. USA. W Polsce jej oferta została udostępniona w ramach serwisu Player.pl, należącego do TVN Grupy Discovery. Treści będzie można oglądać w ramach pakietu Start VOD.

Article

Od 8 grudnia na platformie Player.pl będą dostępne również treści z oferty discovery+. Użytkownicy będą mieć dostęp do produkcji własnych Discovery Originals oraz polskich i zagranicznych serii w ramach kategorii tematycznych m.in. „Gorączka złota", „Dzika Alaska", „Przygoda i odkrywanie", „Lifestyle", „Kryminalne zagadki", „Ciekawość". Programy Discovery będą także dostępne na życzenie, w ofercie płatnej serwisu.

Łącznie w ofercie znajdzie się 2 tys. godzin treści, w tym produkcje własne pod marką discovery+ Originals, przygotowane specjalnie dla widzów platformy VOD. Biblioteka będzie wzbogacana o kolejne tytuły.

Polska jest jednym z pierwszych rynków z treściami z discovery+

Wprowadzenie programów z serwisu discovery+ na Playera ma być elementem globalnej strategii firmy, która poszerza i integruje swoją ofertę cyfrową. Równolegle Discovery będzie nadal rozwijać kanały telewizyjne, nadawca zapowiada, że na wiosnę TVN Grupa Discovery szykuje aż kilkadziesiąt premierowych tytułów.

- Uruchomienie globalnej platformy streamingowej discovery+ jest dla nas krokiem milowym. Bardzo się cieszę, że Polska jest jednym z pierwszych rynków, na którym zaprezentujemy programy z tego serwisu. Po raz pierwszy tak szeroka biblioteka naszych produkcji będzie dostępna w formacie VOD. Polscy widzowie uzyskają dostęp do naszych unikalnych programów w wybranym miejscu i czasie oraz na dowolnym urządzeniu - komentuje Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA.

W zasobach discovery+ ma znaleźć się także oferta dystrybucyjna, spółka przypomina, że podpisała umowę partnerstwa ze Sky w Wielkiej Brytanii czy z Verizon w USA.

W grudniu trzy serie discovery+ Originals

W grudniu 2020 r. użytkownicy Playera będą mogli obejrzeć trzy nowe serie discovery+ Originals. Będą to dwie globalne produkcje „Estonia - katastrofa na morzu", „Największa tajemnica Mount Everest" oraz przygotowana specjalnie dla polskich widzów „Pasja na krawędzi" z Bartoszem Ostałowskim.

W discovery+ znajdą się także takie tytuły jak m.in. „Gorączka Złota", „Złomowisko.PL", „Kamperem przez świat", „Ekstremalna Alaska", „Mikronacje", „Truckerki", „Operacja: LOT", „Nagi instynkt przetrwania: Elita", „Bimbrownicy", „Dr Pryszczylla", „Człowiek kontra niedźwiedź", seria „Ciężarówką przez...", „Bracia Collins biorą się do roboty", „Wiza na miłość", „Salon sukien ślubnych US", „Sześć razy córka", „Mój sąsiad morderca", „Pojedynki Eda Stafforda", „Gorączka złota: Parker na złotym szlaku", „Klan z Alaski", „Morze złota" czy „Suknie ślubne dla puszystych".

discovery+ w Polsce będzie dostępny w pakiecie Start VOD w Playerze, w promocyjnej cenie 15 zł za 30 dni (standardowa cena to 30 zł).

Według badania Mediapanel w październiku br. serwis Player.pl odwiedziło 4,16 mln użytkowników, czyli 12,52 proc. wszystkich internautów w Polsce. Pod koniec sierpnia br. ówczesny prezes TVN Piotr Korycki poinformował, że z płatnych pakietów na Playerze korzysta 375 tys. użytkowników.

W drugim kwartale br. Discovery (należy do niego Grupa TVN Discovery Polska) zanotował spadek przychodów o 12 proc. do 2,54 mld dolarów oraz zysku netto z 947 do 271 mln dolarów. Dużo mocniej zmalały wpływy koncernu poza USA, przychody reklamowe poszły w dół znacznie bardziej niż z dystrybucji.

Discovery na początku 2018 roku przejęło kontrolę nad Grupą TVN, przejmując jej poprzedniego właściciela - Scripps Networks Interactive.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kolekcja discovery+ debiutuje w Player.pl

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Elka
Kabaretowa oferta.
17 4
odpowiedź
User
Smutny
Szkoda, że TVN zrobiła z Playera śmietnik dla pseudoedukacyjnych audycji Discovery.
20 6
odpowiedź
User
Jolka
Ciekawa jestem co ze wspólnym projektem z ipla?
6 0
odpowiedź