SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Triumph w wielkim formacie

Firma Triumph International (Polska) rozpoczęła w kwietniu kampanię billboardową pod hasłem "Triumph. Dla ciała. Dla zmysłów"

Reklamy zewnętrzne promujące kolekcję bielizny Fashion pojawią się na kilkuset bilboardach w największych polskich miastach, i na kilkudziesięciu reklamach wielko formatowych o wymiarach od 18 do 464 m. kw. każda. Suma powierzchni reklamy na megaboardach wyniesie około 8 000 m.kw. Firma zdecydowała się na tegoroczną kampanię po sukcesie dwóch poprzednich. Już pierwsza kampania przeprowadzona w 2002 roku, obok satysfakcji handlowej przyniosła firmie prestiżową nagrodę Grand Prix w konkursie Idea Award 2002. Jury konkursu wysoko oceniło wówczas zarówno stronę estetyczną kampanii jak i wysoką zapamiętywalność jej wizerunku przez konsumentów.

Produkty firmy Triumph International (Polska) adresowane są do kobiet, które cenią sobie modną i markową bieliznę. Triumph jest uznanym producentem bielizny damskiej i młodzieżowej, zarówno dziennej, jak i nocnej oraz strojów kąpielowych i sportowych dla kobiet i mężczyzn. Polskie przedstawicielstwo firmy powstało w grudniu 1990r., a w lutym 1992 r. została zarejestrowana spółka Triumph International (Polska) sp. z o.o.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Triumph w wielkim formacie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl