SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trójka: czas na nową oprawę muzyczną serwisów informacyjnych

Program Trzeci Polskiego Radia rezygnuje z podkładów w serwisach informacyjnych.

Przez cały Wielki Tydzień i Święta Program Trzeci Polskiego Radia zrezygnował z podkładów muzycznych emitowanych w serwisach informacyjnych. Decyzja spotkała się z entuzjastycznym odzewem ze strony słuchaczy.

„W tej chwili nie ma podkładów w serwisach informacyjnych, ale ponieważ pracujemy nad nową oprawą muzyczną serwisów, nie możemy wykluczyć, czy się nie pojawią w przyszłości. Pewne jest to, że stare podkłady już nie będą pod serwisami emitowane” – informuje nas Katarzyna Adamiak, specjalista ds. public relations Trójki Polskiego Radia.

Na dzień dzisiejszy stacja nie podaje, kiedy pojawią się zmodyfikowane podkłady.

Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku
  styczeń-marzec 2007 Styczeń-marzec 2006
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM 22,40% 21,40%
Radio Zet 19,20% 18,80%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 12,90% 14,90%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 6,60% 6,10%
Radio Maryja 2,20% 2,50%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,70% 0,70%
Bis Polskie Radio 0,30% 0,70%
Stacje ponadregionalne
Radio TOK FM 1,00% 0,80%
Radiostacja 0,90% 0,60%
Radio Wawa 0,80% 0,80%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46] 8,80% 7,90%
Audytorium [17] 5,10% 5,00%
Grupa AGORA [28] 3,80% 4,40%
Grupa AD.POINT [11] 1,80% 1,50%
Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, styczeń - marzec 2007, ogół badanych, próba: 23055.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Trójka: czas na nową oprawę muzyczną serwisów informacyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl