SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Trójka nowym liderem w Warszawie. Duży awans TOK FM

Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od lutego do lipca br. została Trójka. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

Article

W okresie od lutego do lipca 2017 roku z miejsca drugiego na pozycję lidera rynku radiowego w Warszawie awansowała Trójka. Stacja ta względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała wzrost średniego dobowego udziału słuchania z 9,5 proc. do 11,6 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugą lokatę - z piątej -  awansowało TOK FM (z 7,9 proc. do 10,4 proc.). Na podium uplasowało się jeszcze Radio ZET, które przed rokiem było liderem (z 13,2 proc. do 10,3 proc.). Z trzeciego na czwarte miejsce spadło RMF FM (z 9,4 proc. do 8,2 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Trójka nowym liderem w Warszawie. Duży awans TOK FM

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sebastian
Radio ZET wyprzedzony przez Trójkę i TOK FM. Szkoda :-(
4 14
odpowiedź
User
fan
a czy możemy prosić o wyniki w skali Polski. Jedno miasto może jest tylko odchyleniem. Ostatnio trójka miała duże problemy, czyżby się skończyły? A zetka gra ostatnio dużo rocka i starszych utworów, może to jest próba odbicia słuchacza.
8 3
odpowiedź
User
otwarta japa
Olaboga! Bardzo smutne, że w Warszawie, gdzie nadaje chyba około 30 (dokładnie nie liczyłam) innych stacji, Trójka wygrywa walkę w ulubionym przez lewaków wyścigu o słupki słuchalności. To świadczy o tym, że pomimo kilku dobrych zmian, które zaszły od początku 2016 roku, Trójka wciąż nie jest dostatecznie elitarnym radiem, a te dobre zmiany to jednak kosmetyka i kropla w morzu potrzeb. Wciąż Trójka jest za bardzo nastawiona na masówkę.

Czas na poważne przewietrzenie radiowej Trójki. Dosyć już pudrowania lewackiej bylejakości kosmetyką. Zmiany o 180 stopni i Trójka byłaby radiem naprawdę elitarnym - tak jak być już od dawna powinno!
1 25
odpowiedź
User
ojej
Ojejciu... a gdzie jest ZET Gold? Bo coś nie widzę .. :P
8 3
odpowiedź
User
Sławomir
Czy to najgorszy wynik ZETKI w warszawie?
10 2
odpowiedź
User
Jan
Tylko świnie słuchają Trójkę. I mówi to wierny jej fan. Wywaliłem z pamięci radia aby nie kusiło.
8 12
odpowiedź
User
Krasawica
A Zeta coraz bliżej zera... Ciekawe, kiedy uzyska wynik supermarketowy 9,99. Choć tak naprawdę, to bardzo to smutne, że na swoim podstawowym rynku radio Zet uzyskuje taką wtopę. Cóż, panowie euro-zeto-menedżerowie, może pora na jakąś zmianę, hm? Nie chcę pisać, że na dobrą, ale na jakąś w ogóle...?
11 0
odpowiedź
User
Sebastian
Ojejciu... a gdzie jest ZET Gold? Bo coś nie widzę ..


Jest na drugim miejscu od końca.
3 0
odpowiedź
User
Bach
Brawo RMF Classic!
2 0
odpowiedź
User
DiscoHipster
Na gali disco polo transmitowanej przez Kur Vision krzyczano: Tak się bawi, tak się bawi! Warszawa!
Może TrUjka pójdzie za ciosem i razem z wiatrem historii? Może dobrozmianowy kierownik muzyczny upchnie nowego singla Zenka na playliście, redaktorka ds. mody przeprowadzi wywiad na temat ciuchów lub książek a redaktor offensywny zaanonsuje jego koncert na Męskim Praniu ;-)
2 4
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing