„News albo fake news” wraca na antenę Trójki. Bez Piotra Łodeja

W tym tygodniu na antenę Trójki wraca „News albo fake news” – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Audycja pojawi się w formie cyklu w nowym paśmie i z Kubą Witkowskim za mikrofonem.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
„News albo fake news” wraca na antenę Trójki. Bez Piotra Łodeja
Fot. Anna Hernik / mat.prasowe Polskiego Radia

W przedostatnim tygodniu lutego, w ramach porannej audycji „Zapraszamy do Trójki”, pojawi się cykl „News albo Fake News” prowadzony przez Kubę Witkowskiego – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. „News albo Fake News” wróci na antenę po nieco ponad miesięcznej przerwie. Ostatnie wydanie audycji pojawiło się na antenie Trójki 14 stycznia. 

Program autorstwa Piotra Łodeja zadebiutował na antenie Trójki na początku czerwca 2024. Od tamtej pory nadawany był we wtorki o godzinie 14.00. W ostatnim czasie, od grudnia ub.r. „News albo Fake News” prowadził Kuba Witkowski, redaktor Programu Trzeciego PR.

Audycja „News albo Fake News” porusza tematy związane z dezinformacją. Autorzy wraz z zaproszonymi gośćmi, ekspertami podpowiadają, jak weryfikować informacje, gdzie sprawdzać kontrowersyjne wiadomości i jak uniknąć.

W grudniu 2024 roku Piotr Łodej, głosami internautów, został zdobywcą Nagrody Głównej w konkursie “Dobry Dziennikarz 2024” za program "News albo Fake News". 

Piotr Łodej jest związany z Programem Trzecim PR od 2002 roku, a słuchaczom znany przede wszystkim z audycji "Trójka budzi ludzi", "Trójkowy budzik", "Trójka do trzeciej", "Niezła historia", “News albo Fake News”, a w ostatnim czasie popołudniowe "Zapraszamy do Trójki". 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej