W radiowej Trójce audycja o modzie

Na antenie Programu III Polskiego Radia pojawiła się audycja „Ludzie w Ubraniach” o tematyce modowej. Prowadzi ją dziennikarka i pisarka Karolina Sulej.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
W radiowej Trójce audycja o modzie
Karolina Sulej, fot. Wojtek Biały / materiały prasowe

W pierwszym wydaniu „Ludzi w Ubraniach” rozmawiano na temat strojów porodowych.

– W kolejnych odcinkach, wraz z zaproszonymi gośćmi, będziemy zastanawiać się, jakimi ubraniami i dlaczego codziennie piszemy nasze odzieżowe biografie. To będzie audycja o modzie, ale nie o branży mody. O modzie jako o niezbywalnej - i fascynującej - części naszej codzienności – zapowiedziano w opisie audycji.

„Ludzie w Ubraniach” są emitowani w Trójce we wtorki po serwisie informacyjnym o godz. 23.00.

Prowadząca audycję Karolina Sulej napisała m.in. książki „Rzeczy osobiste. Opowieść o ubraniach w obozach koncentracyjnych i zagłady” oraz „Historie osobiste. O ludziach i rzeczach w czasie wojny”.

Jako doktorantka w Instytucie Kultury Polskiej pracuje w zespole do badań nad modą, przygotowując pracę naukową dotyczącą mody i jej znaczenia w czasie II wojny światowej. Natomiast jako dziennikarka ma na koncie współpracę m.in. z „Vivą! Moda”, TVP Kultura, „Wysokimi Obcasami”, „Książkami” i „Polityką”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska