Trójka bez popołudniowych wywiadów z politykami

Z anteny Programu III Polskiego Radia zniknął popołudniowy cykl wywiadów o tematyce politycznej „Trójkowy Komentarz Dnia”. W ramówce pozostają „Salon Polityczny Trójki” i „Śniadania w Trójce” prowadzone przez Beatę Michniewicz.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Trójka bez popołudniowych wywiadów z politykami
fot. materiały prasowe Polskie Radio

„Trójkowy Komentarz Dnia” przestał być emitowany pod koniec grudnia ub.r., kilka dni po zmianie władz Polskiego Radia na podstawie decyzji ministra kultury i dziedzictwa narodowego. Nie wiadomo jeszcze, czy cykl definitywnie zniknął z ramówki Trójki. - Decyzja w tej sprawie jeszcze nie została podjęta - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Kuś, rzeczniczka prasowa Polskiego Radia.

Latem ub.r. „Trójkowy Komentarz Dnia” został przesunięty z godz. 18:10 na 17:45, równocześnie wywiady skrócono z kilkunastu do ok. 8-9 minut. Były nadawane od poniedziałku do piątku.

W ostatnich miesiącach gospodarzami tych rozmów byli zwykle Karol Gnat i Michał Rykowski (wówczas związani z TVP Info) oraz Dariusz Wieczorkowski z Radia Wrocław. Od wiosny ub.r. niektóre wydania prowadziła Magdalena Drohomirecka, natomiast w lipcu z grona gospodarzy ubył Bartłomiej Graczak, wtedy pracujący w TVP Info.

Nowe władze Polskiego Radia zapowiedziały ograniczenie współpracy z publicystami z innych mediów. Trójka rozstała się m.in. z prezenterką TVP Anną Popek, z Polskiego Radia 24 zniknęli m.in. Adrian Klarenbach, Dorota Kania, Stanisław Janecki, Michał Rachoń i Tadeusz Płużański, a z „Sygnałów Dnia” w Jedynce - Katarzyna Gójska i Grzegorz Jankowski.

Obecnie w Trójce pozostał jeden cykl wywiadów politycznych - „Salon Polityczny Trójki” (emisja od poniedziałku do piątku o godz. 8:45) prowadzony przez Beatę Michniewicz. Dziennikarka jest też gospodynią „Śniadania w Trójce” nadawanego w soboty o godz. 9:05.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji