SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trójka, Radio Maryja i Classic najwięcej zyskały w I płr. 2011

RMF FM utrzymało pozycję lidera rynku radiowego w I półroczu 2011 r., jednak straciło słuchaczy. Spory wzrost zanotowały PR 3, Radio Maryja i RMF Classic. Szczegółowe dane o stacjach ogólnopolskich i sieciach radiowych w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Trójka, Radio Maryja i Classic najwięcej zyskały w I płr. 2011

RMF FM było najczęściej wybieraną stacją w I półroczu 2011 r. - pokazuje badanie Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Udział w rynku RMF FM wyniósł 25,38 proc., co oznacza, że w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku stacja straciła 2,36 punktu proc.

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, które straciło 0,11 punktu proc. - udział spadł do 16,22 proc. Na najniższym miejscu podium uplasował się Program 1 Polskiego Radia z wynikiem na poziomie 11,86 proc. (spadek o 0,81 punktu proc.)

Czwarte miejsce przypadło dla PR 3 Polskiego Radia, który w ciągu roku zwiększył swój udział w rynku radiowym o 0,97 punktu proc. do 8,55 proc.

WIRTUALNEMEDIA.PLstyczeń - czerwiec 2008styczeń - czerwiec 2009styczeń - czerwiec 2010styczeń - czerwiec 2011
Radio RMF FM23,20%26,18%27,74%25,38%
Radio ZET18,70%16,31%16,33%16,22%
Jedynka12,50%11,74%12,67%11,86%
Trójka5,80%6,37%7,58%8,55%
Radio Eska [38]7,50%7,46%6,94%7,61%
Audytotium 17 [17]4,80%5,29%5,43%5,61%
RMF MAXXX [15]2,70%2,62%3,11%3,20%
Złote Przeboje [18]3,30%2,57%2,60%2,85%
Radio Maryja2,10%2,03%2,01%2,28%
ESKA ROCK [2]0,30%0,92%1,51%1,54%
Radio TOK FM1,10%1,05%1,28%1,34%
PLANETA FM [14]1,70%1,31%1,20%0,97%
RMF Classic [12]0,30%0,47%0,62%0,81%
Radio Plus* [13]0,60%0,67%0,48%0,80%
Radio Wawa [5]b.d0,62%0,57%0,75%
Dwójka0,50%0,64%0,77%0,62%
Antyradio [3]0,60%0,55%0,62%0,61%
Czwórka Polskie Radio0,30%0,16%0,18%0,42%
CHILLI ZET [2]0,00%0,34%0,40%0,39%
Radio Pinb.db.d0,18%0,20%
Radio Roxy [7]0,30%0,21%0,15%0,19%
n=b.d.443184215542145


 *wyniki za I półrocze 2008,2009 i 2010 dotyczą tylko Radia Plus bez sieci Vox FM, która obecnie wchodzi w skład sieci Plus

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Trójka, Radio Maryja i Classic najwięcej zyskały w I płr. 2011

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stanisław Tyczyński, założyciel i b. prezes RMF
Co oni zrobili z moim radiem RMF FM? To przykre...
odpowiedź
User
pravda
Tylko Radio Maryja! RM rulez!
odpowiedź
User
MistrzCiętejRiposty
To dziadostwo dla idiotów i tak ma jeszcze za dużo. Czekam na łomot, a nie spadek.
odpowiedź