Trójka zmienia ramówkę, więcej polskich debiutantów i piosenki aktorskiej

Od 8 lutego radiowa Trójka wprowadzi nową ramówkę, zmienią się godziny emisji niektórych audycji oraz pojawią nowe, m.in. z piosenką aktorską. Stacja chce mocniej promować debiutujących polskich wykonawców.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Trójka zmienia ramówkę, więcej polskich debiutantów i piosenki aktorskiej
fot. polskie radio

W komunikacie prasowym radiowej Trójki zapowiedziano, że w ramach nowej ramówki nadal będą emitowane audycje m.in. Piotra Barona, Marka Wiernika czy Aleksandry Kaczkowskiej.

- Nasza nowa ramówka będzie dopasowana do stałych odbiorców, ale też zaprezentuje świeże, nowoczesne spojrzenie na radio, które ma za zadanie zainteresować słuchaczy dotychczas z Trójką niezwiązanych. W tym celu zaprosiliśmy do współpracy nowe twarze - opisuje Michał Narkiewicz-Jodko, dyrektor stacji.

Konrad Biliński i piosenka aktorska

Współpracę z Trójką zaczyna muzyk, producent i kompozytor Konrad Biliński. Będzie prowadził w poniedziałki audycję „Akordy Alterowane” w ramach pasma „Muzyka z Trójką”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agnieszka-kaminska-prezes-polskiego-radia-kim-jest-rok-pracy-opinie,7170394367338113a ##

W nowej ramówce pojawi się również audycja związana z piosenką aktorską. W komunikacie nie podano, jak będzie zatytułowana, kiedy emitowana ani kto będzie ją prowadził.

Ponadto zapowiedziano, że Trójka chce być mocniej obecne w internecie „poprzez łączenie audycji nadawanych na antenie z multimedialnym contentem online oraz obecnością w mediach społecznościowych”. Obecnie na profilach stacji w mediach społecznościowych można oglądać m.in. „Salon polityczny Trójki” i niektóre archiwalne koncerty.

Trójka stawia na polskie talenty muzyczne

Trójka zamierza również promować debiutujących polskich wykonawców i zespoły. Zaznaczono, że stacja ma plany organizacji ich koncertów, dostosowane do sytuacji pandemicznej.

- Chcemy dać szansę młodym muzykom, którzy mają talent, marzyli o tym, żeby wypłynąć na szersze wody, ale nie mieli gdzie - podkreśla dyrektor Michał Narkiewicz-Jodko.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/trojka-najnizsza-sluchalnosc-w-historii-krytyka-prezes-polskiego-radia-ramowka-bez-pomyslu-i-osobowosci,7170398971824257a ##

W Trójce więcej muzyki, mniej publicystyki

Narkiewicz-Jodko jest dyrektorem Trójki od drugiej połowy sierpnia, po tym jak odwołano Kubę Strzyczkowskiego. Zastępcami Narkiewicza-Jodko zostali Marek Wiernik i Piotr Kordaszewski, ten drugi został odwołany w grudniu.

Nową ramówkę Trójki wprowadzono na początku października, jest w niej więcej pasm muzycznych, a mniej publicystycznych i społecznych. Zupełnie przebudowano pasmo poranne, którego gospodarzami zostali Łukasz Ciechański i Małgorzata Łukowska (od grudnia prowadzi je tylko Ciechański, Łukowska szykuje własną audycję). Z kolei popołudniowe pasmo prowadzi Piotr Łodej, który wcześniej był gospodarzem „Trójkowego Budzika”.

Poranny „Salon polityczny Trójki” przesunięto na godz. 8:45, do grudnia część wydań prowadzi Bartłomiej Graczak z TVP Info.

W piątki i soboty jest nadawane pasmo didżejskie Michała Margrańskiego. Natomiast w końcem ub.r. z ramówki spadły audycje Janusza Deblessema „Laboratorium reportażu w Trójce” oraz „Gitarą i piórem” (ta druga była emitowana przez 35 lat), o nieprzedłużeniu z nim współpracy zdecydowała prezes Polskiego Radia.

Na początku grudnia ruszyła kampania reklamowa stacji pod hasłem „Zapraszamy do Trójki”. Slogan to nazwa pasma, które zdjęto z anteny z sierpniu. Krótko po starcie kampanii „Zapraszamy do Trójki” wróciło do ramówki.

Według wyników badania Radio Track z czwartego kwartału ub.r. Trójka miała 2,4 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 5,3 proc. rok wcześniej. To jej rekordowo niski wyniki w historii badania realizowanego od dwóch dekad.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję