SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trójka zaczęła emitować „Salon polityczny” w mediach społecznościowych

Radiowa Trójka od kilku dni transmituje audycję „Salon polityczny Trójki” na Facebooku, Twitterze i YouTube. Teraz trwają prace nad budową multimedialnego studnia i rozbudową zespołu, który miałby obsługiwać transmisje w nowej formie. - Musimy podążać za słuchaczami - uzasadnia Tomasz Kowalczewski, dyrektor anteny.

Beata Michniewicz, fot. Polskie Radio Article

Trójka to już druga antena Polskiego Radia, która swoje poranne polityczne rozmowy transmituje w formie wideo w internecie. Począwszy od 20 stycznia radiowa Jedynka nadaje drugą część „Sygnałów Dnia”, oraz audycji: „W samo południe” i „Ekspress Jedynki” w formie streamingu wideo. Umożliwia to nowoczesne studio oddane do użytku jesienią 2019 roku. Nad podobnym studiem pracuje teraz zespół PR3.

„Salon polityczny Trójki” to nadawana od poniedziałku do piątku, o godz. 8.13 rozmowa z politykami, której gospodynią najczęściej jest Beata Michniewicz. Od początku lutego można tę rozmowę nie tylko słuchać, lecz również oglądać w mediach społecznościowych i YouTube.

- W dzisiejszych, tak dynamicznych czasach, Trójka musi podążać za słuchaczami, którzy są w sieci i dlatego my też musimy być tam obecni. To dopiero początek zmian w programie. Trwają prace nad nowym multimedialnym studiem i budową zespołu, który będzie obsługiwał nowe media. Trójka, zachowując swój znakomity dorobek, będzie wierna tradycji, ale musi przede wszystkim być radiem nowoczesnym - komentuje zmiany Tomasz Kowalczewski, dyrektor Programu III Polskiego Radia.

- Przeprowadzone w drugiej połowie stycznia próbne transmisje pokazały, że „Salon polityczny Trójki” ma potencjał, aby zgromadzić liczne grono odbiorców - mówi Andrzej Turkowski, zastępca dyrektora Informacyjnej Agencji Radiowej, który zajmuje się w Polskim Radiu m.in. rozwojem mediów elektronicznych - dodaje.

Nowe formy odtwarzania sztandarowego porannego programu politycznego Trójki to jedna ze zmian zapowiadanych w styczniu przez Tomasza Kowalczewskiego. Dyrektor wraz z zespołem wciąż pracują nad zmianą koncepcji anteny.

Z badania Radio Track Millward Brown wynika, że od listopada ub.r. do stycznia br. udział Trójki w rynku słuchalności wyniósł 5,8 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Trójka zaczęła emitować „Salon polityczny” w mediach społecznościowych

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kawka
Po co ? W kiblu nie mam jak wyłączyć radia kiedy idzie transmisja wazeliny w wykonaniu Lisickiego , ale w internecie to już trzeba z własnej woli wejść, wykonać wysiłek i kliknąć na te bzdury. ... Oglądalność będzie w granicach błędu statystycznego .
Poproszę "Raport o stanie świata" na Youi Tube - będę oglądać .
20 10
odpowiedź
User
PiSarro
Rozmowy Lisickiego będą ponadto retransmitowane w Maryi.
14 7
odpowiedź
User
inzynier
Tylko po ch..j? radio to nie telewizja i powinno się skupić na tym co jest jego istotą. Jakoś np. warsztaty samochodowe nie prowadzą transmisji napraw na żywo na TT, FB itd..
Lepiej niech pomyślą o sprowadzeniu licznych wyrzuconych i zmuszonych do odejścia, a także o wyrzuceniu niemal wszystkich "wspaniałych" nabytków od 2016.
14 5
odpowiedź
User
polo
Długo jeszcze ta Michniewicz będzie męczyć? Na emeryturę czas
24 16
odpowiedź
User
(ಠ_ಠ)
Kasę radio dostało z budżetu, można szaleć. Radio to nie TV nie potrzebna wizja, chyba że Prezes AKaminska chce chwalić swoją twarzą po botoksie pochwalić.
13 3
odpowiedź