„Trójkąt polityczny” z wakacyjną przerwą. Ilu widzów miał nowy program TVP Info?

Średnio 186 tys. widzów oglądało w TVP Info program „Trójkąt polityczny”, który zadebiutował na antenie jesienią ubiegłego roku. Najpopularniejsze wydanie publicystycznego formatu zgromadziło przed ekranem 287 tys. odbiorców – wynika z danych Nielsena.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
„Trójkąt polityczny” z wakacyjną przerwą. Ilu widzów miał nowy program TVP Info?
Renata Grochal i Aleksandra Pawlicka

„Trójkąt polityczny” był jedną z ubiegłorocznych jesiennych nowości TVP Info. Program publicystyczny Renaty Grochal  Aleksandry Pawlickiej zadebiutował na antenie stacji 24 września ub.r. i był emitowany we wtorki o godz. 20.20 do 29 lipca br.

W tym okresie średnia oglądalność „Trójkąta politycznego” to 186 tys. widzów, co przełożyło się na udział TVP Info w telewizyjnym rynku na poziomie 1,46 proc. w gronie wszystkich widzów oraz 0,74 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą widownię na poziomie 287 tys. osób zanotowało wydanie „Trójkąta politycznego” z 18 marca, w którym gościł Adam Bodnar, ówczesny minister sprawiedliwości. Najniższą oglądalność na poziomie 112 tys. widzów miał odcinek z 19 listopada ub.r. z udziałem Marcina Kierwińskiego, pełnomocnika rządu ds. odbudowy po powodzi.

„Trójkąt polityczny” to cykl rozmów na temat najważniejszych wydarzeń politycznych. Spotkania z politykami prowadzą Aleksandra Pawlicka z TVP Info i Renata Grochal z radiowej Trójki, gdzie prowadzi „Śniadania w Trójce” i „Bez Uników – rozmowa polityczna w Trójce”.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu