Trójmiasto przekonuje do siebie Londyńczyków

Do brytyjskich czytelników trafiło trzecie wydanie Visit3city Magazine, specjalnego dodatku prasowego zachęcającego do odwiedzenia Trójmiasta i Pomorza.

proto.pl
proto.pl
Udostępnij artykuł:

W niedzielę 20 listopada dołączono go do The Sunday Times. Część nakładu znalazła się na polskim stoisku podczas największych na świecie targów turystycznych World Travel Market w Londynie. Egzemplarze Visit3city Magazine trafiły również do biur Polskiej Organizacji Turystycznej oraz na londyńskie lotnisko Luton.

Główny tekst dodatku, zatytułowany „Pretty Tricity”, przedstawia atrakcje turystyczne Trójmiasta oraz województwa pomorskiego. Obok informacji o historii, zabytkach, możliwościach wypoczynku i rekreacji znajdujemy w nim wzmiankę o typowo zimowych rozrywkach: kuligu na Kaszubach czy narciarstwie biegowym. Projekt Visit3city jest realizowany przez Agencją Reklamową Abakart z Sopotu.

proto.pl
Autor artykułu:
proto.pl
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"