SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trolleyboardy

Firma PaMedia z Lublina zaoferowała Trolleyboardy – nową formę reklamy w wózkach sklepowych

Chęć dotarcia z komunikatem reklamowym do jak największej ilości odbiorców coraz częściej skłania firmy zajmujące się reklamą do sięgania po nietypowe środki przekazu. Analizując rynek i potrzeby reklamodawców dostrzegliśmy potrzebę stworzenia nowego produktu, który będzie to gwarantował. Główną przesłanką do powstania tego projektu był fakt nie wykorzystywania do tej pory w pełni wózków jako no-śników reklamowych - czytamy w informacji firmy PaMedia.

W celu lepszego zaspokojenia potrzeb reklamodawców opracowano nowy rodzaj reklamy w wózkach sklepowych, dzięki któremu można znacznie zwiększyć powierzchnię reklamową w stosunku do modeli już znanych na rynku (reklama na ściance przedniej wózka). Pozwala to na promocję wizerunku firmy, marki lub pro-duktu w bardziej efektywny sposób.

Trolleyboardy udowadniają, że reklama w wózkach w supermarketach może być efektywnym medium reklamowym, które pozwala na skierowanie treści reklamo-wej do konsumenta bezpośrednio w miejscu i czasie dokonywania zakupów- twierdzi PaMedia.

Dołącz do dyskusji: Trolleyboardy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl