SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trudności w wyszukiwarkach

72 procent amerykańskich internautów korzystających z wyszukiwarek napotyka w nich na różne trudności.

Trudności w wyszukiwarkach

Jak informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie Kelton Research przeprowadzone na zlecenie firmy Autobytel Inc., takie trudności to niemożliwość uzyskania poszukiwanych informacji i rosnąca w związku z tym niecierpliwość i frustracja.

3/4 internautów dotkniętych takimi problemami odchodzi od komputera nie uzyskując poszukiwanej wiedzy.

Prawie 40 procent badanych określiło odszukanie w najpopularniejszych wyszukiwarkach, takich jak Google czy Yahoo, prawidłowych i odpowiednich dla nich informacji na tematy związane z samochodami, jako kłopotliwe i zabierające sporo czasu. Pretensje dotyczyły tutaj głównie zalewu wyników w wyszukiwarkach oraz przewagi wyników sponsorowanych.

Co więcej, prawie 3/4 takich osób zrezygnowało z zakupu samochodu, gdyż uznało cały proces za zbyt kłopotliwy i frustrujący.

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Trudności w wyszukiwarkach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl