SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Diagnoza” straciła widzów, ale TVN nadal jest liderem rynku w 16-49

Trzeci sezon serialu „Diagnoza” ogląda średnio 1,62 mln widzów, o 340 tys. osób mniej niż początek premierowej odsłony produkcji. Cykl daje TVN drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49.

Maciej Zakościelny i Maja Ostaszewska w serialu "Diagnoza", fot. TVN Article

„Diagnozę 3” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 4 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków serialu wyniosła 1,62 mln osób, co przełożyło się na 12,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek medycznej produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,72 mln oglądających.

Dla porównania, pierwsze trzy odcinki pierwszej edycji serialu pokazane jesienią ub.r. oglądało średnio 1,96 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 14,91 proc., 16,34 proc. i 16,60 proc. udziału. Oznacza to, że produkcja straciła 340 tys. widzów.

TVN w paśmie nadawania serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu i „Magazyn Ekspresu Reporterów” osiąga 15,79 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (różne audycje w tym transmisje sportowe; 10,09 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 8,16 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest już liderem rynku.

Serial „Diagnoza” to połączenie kryminalnej historii i wątków medycznych opowiadanych w odcinkach. Główną bohaterką serialu jest Anna Nowak (w tej roli Maja Ostaszewska), która wraca do Polski po długiej nieobecności. Chce rozprawić się z przeszłością oraz zemścić na osobie, która ją skrzywdziła i odebrała bliskich.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Diagnoza” straciła widzów, ale TVN nadal jest liderem rynku w 16-49

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
łapka w górę
Diagnoza, to super serial i super obsada.
11 9
odpowiedź