SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trzeci sezon „Drugiej szansy” zyskał 320 tys. widzów. Oglądających przybywa z odcinka na odcinek

„Drugą szansę 3” ogląda średnio 1,95 mln osób, o 320 tys. więcej niż drugą serię pokazywaną jesienią ub.r. TVN w czasie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a oglądalność rośnie z odcinka na odcinek.

Małgorzata Kożuchowska - „Druga szansa”, fot. TVNMałgorzata Kożuchowska - „Druga szansa”, fot. TVN

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków trzeciej serii „Drugiej szansy”, pokazywanych w poniedziałki o 21.30 począwszy od 13 lutego br., wyniosła 1,95 mln widzów. Przełożyło się to na 14,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził trzeci odcinek, który śledziło 2,02 mln osób.

Dla porównania, drugą odsłonę „Drugiej szansy”, emitowaną jesienią ub.r., po trzech odcinkach oglądało 1,63 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 12,41 proc., 14,30 proc. i 14,27 proc. Oznacza to, że serial zyskał 320 tys. widzów.

Z kolei premierową serię serialu, pokazywaną wiosną ub.r. śledziło 2,27 mln osób, przy udziale wynoszącym 16 proc. w 4+ oraz 18,61 proc. w 16-49.

TVN w czasie emisji „Drugiej szansy 3” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVP2, pokazująca wówczas kulisy „M jak miłość”, serial „Zemsta o jasnych oczach”, film fabularny i program kabaretowy, a jej udział kształtuje się na poziomie 14,54 proc. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 12,32 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. Teatr TV, „Chodzi o pieniądze” i „Łowca smoków”; 2,88 proc).

Wśród widzów w grupie 16-49 liderem rynku jest Polsat, którego przewaga udziału nad drugim TVN wynosi zaledwie 0,01 pkt. proc. Dalej plasują się Dwójka i Jedynka. Z kolei w grupie 16-59 pierwszy jest już TVN (dalej plasują się: Polsat, TVP2 i TVP1).

u

Obyczajowa produkcja ma bardzo dobre wyniki oglądalności w serwisie Player.pl. Trzy odcinki drugiego sezonu miały łącznie dotychczas 847 tys. wyświetleń (pierwszy odcinek - 455 tys., drugi - 360 tys., a trzeci - 32 tys.).

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w styczniu br. wyniósł 9,24 proc.

Dołącz do dyskusji: Trzeci sezon „Drugiej szansy” zyskał 320 tys. widzów. Oglądających przybywa z odcinka na odcinek

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bex
Milionerzy robią swoje :)
odpowiedź
User
wuwu
Oglądałem 1 sezon, kilka odcinków 2, potem się nie dało, za dużo showbiznesu, a teraz znowu oglądamy bo serial wrócił na tory obyczajowe. Oby tak dalej się trzymał. Mniej wokalistów, mniej telewizji, a więcej rodziny Moniki, w tym Lidki przede wszystkim.
odpowiedź
User
widz
Bardzo fajny serial... warto oglądać.
odpowiedź