SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trzecią serię „Na językach” Agnieszki Szulim ogląda 1,2 mln widzów

Trzecia edycja programu „Na językach” po czterech tygodniach emisji gromadzi średnio 1,16 mln osób. Magazyn w porównaniu do pierwszej serii stracił 210 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku, ale w grupie komercyjnej jest drugi.

Agnieszka Szulim, fot. TVN - Bartosz Krupa/East News Article

Program „Na językach” nadawany jest na antenie TVN w niedziele o godz. 22.00, począwszy od 2 marca br. Średnia widownia pierwszych czterech odcinków trzeciej edycji magazynu wyniosła 1,16 mln osób. Przełożyło się to na 10,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Program Agnieszki Szulim w porównaniu do emitowanego rok temu pierwszego sezonu stracił 210 tys. widzów. Jego pierwsze cztery odcinki „Na językach” oglądało średnio 1,37 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 11,7 proc. oraz 12,7 proc. udziału. Wówczas program zaczął być jednak emitowany w lutym br.

Natomiast pokazywaną wiosną 2013 r. całą pierwszą edycję „Na językach” śledziło średnio 1,50 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 12,58 proc. oraz 14,23 proc. udziału (więcej na ten temat).

TVN w paśmie emisji „Na językach” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVP1, emitująca wówczas filmy fabularne, co daje jej 13,54 proc. udziału. Druga pozycja należy do Polsatu (serial „Kości”; 10,32 proc.). Za TVN spośród głównych stacji plasuje się tylko TVP2 („Sherlock” oraz magazyn „Kocham kino”; 7,81 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN przegrywa już tylko z Polsatem. Dalej plasują się Jedynka oraz Dwójka.

Oglądalność „Na językach” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

1 565 234

13,54%

11,39%

Polsat

1 193 484

10,32%

12,65%

TVN - Na językach

1 157 490

10,01%

11,94%

TVP2

902 819

7,81%

7,67%

Prowadzone przez Agnieszkę Szulim „Na językach” to podsumowanie tygodnia w show biznesie, w programie znaleźć można relacje reporterskie, wywiady oraz dyskusje w studiu. Cotygodniowy magazyn realizowany jest we współpracy z dziennikiem „Fakt”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Trzecią serię „Na językach” Agnieszki Szulim ogląda 1,2 mln widzów

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
h
to jest medialny szlam tandeta i badziewie
17 14
odpowiedź
User
Johny Bravo
Program sztywny i nudny. Prowadząca krytycznie o show biznesie, w którym sama działa i to w taki sposób, za jaki krytykuje innych. Agnieszka Szulim nie wzbudza sympatii widza, gdyż jej krytyczne spojrzenie na gwiazdy czy osoby popularne jest często na pograniczu dobrego smaku.
17 13
odpowiedź
User
Agata
Mnie się podoba :) Ten program nagrywany jest z przymrużeniem oka i tak trzeba na niego patrzeć. Wszystkim ( a szczególnie naszym celebrytom i gwiazdom) przyda się trochę dystansu. Cukierkowe włażenie w d.. jest w Dzień dobry tvn
15 16
odpowiedź
User
Polones Copue
Antyreklama BOTOXU.
13 11
odpowiedź
User
Piotr
Ten program to poprostu jest żałosny i nudny a sama prowadząca nie grzeszy inteligencją a za tem nic dziwnego że ludzie nie chcą oglądać tej zarozumiałej i plastikowej lalki nawet Doda ją pobiła za to że nie da się sluchać i oglądać tej szulim ,program to Dno i badziewie !!!
16 11
odpowiedź