SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tubądzin w Internecie

Z początkiem kwietnia wystartowała pierwsza odsłona kampanii internetowej znanego producenta płytek ceramicznych - Ceramiki Tubądzin, przygotowana przez agencję Just

Kampania jest wsparciem działań prasowych i kontynuacją kampanii wizerunkowej Tubądzina, rozpoczętej w lutym reklamą w prasie kobiecej i branżowej. Marka Tubądzin po raz kolejny podkreśla swój wizerunek stylisty wnętrz.

Dla osób podejmujących decyzję o ewentualnym remoncie, Internet jest coraz częściej wykorzystywanym narzędziem pozyskiwania informacji. Dlatego też kampania wykorzystuje strony związane bezpośrednio z tematyką wykończeniowo-remontową, jak i portale ogólnotematyczne.

Kreacja oparta jest o znane z reklamy prasowej motywy w różnych stylach, mogących stanowić inspirację dla tych, którzy chcą ciekawie zaaranżować łazienkę. Jako narzędzie przekazu wykorzystany jest szeroki wachlarz form promocji internetowej, takich jak billboard, brandmark oraz inne animacje z wykorzystaniem technologii Flash, jak również bardziej tradycyjne środki typu artykuł czy link sponsorowany.
Za kreację i obsługę kampanii odpowiada agencja Just, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaConcept.

Dołącz do dyskusji: Tubądzin w Internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl