SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN 24 przyciąga ludzi po studiach, a TVP Info - po podstawówce

TVP Info i Polsat News to stacje informacyjne, które miały w listopadzie br. większy udział w rynku niż rok wcześniej  - straciła TVN 24. Kanał ten pozostaje jednak liderem wśród osób wykształconych, zaś TVP Info wygrywa wśród widzów po podstawówce.
 

TVN 24 przyciąga ludzi po studiach, a TVP Info - po podstawówce

Stały lider rankingu kanałów informacyjnych, czyli stacja TVP Info kolejny miesiąc z rzędu pnie się do góry. W zeszłym miesiącu przyciągała średnio codziennie 270 tys. widzów, czyli o 3,25 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu ub.r., a jej udział w rynku wzrósł z 4,03 proc. do 4,08 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Spadek widowni o 11,89 proc. zanotowała natomiast konkurencyjna TVN 24, którą w listopadzie  br. oglądało 145 tys. widzów, a o 0,06 pkt. proc. spadł udział tej stacji w rynku i wyniósł 2,19 proc.

Tradycyjnie największy wzrost dotyczył znajdującego się na pozycji trzeciej najmłodszego kanału w zestawieniu, czyli Polsat News. Każdą jego minutę w listopadzie br. oglądało średnio 19 tys. widzów, czyli o 72,5 proc. więcej niż rok wcześniej, a udział stacji wzrósł z 0,17 proc. do 0,29 proc.

Z kolei czwarta w rankingu Superstacja straciła w listopadzie br. widzów - jej oglądalność spadła bowiem 7,33 o proc. do 10 tys. osób, a udział w rynku zmniejszył się z 0,17 proc. do 0,15 proc. 
 

Wszyscy 4+
StacjaMiesiącRokAMRSHR %
TVP Infopaździernik2009273 4584,43%

listopad2008260 8164,03%

listopad2009269 2954,08%

TVN 24październik2009172 1232,79%

listopad2008164 4272,54%

listopad2009144 8832,19%

Polsatpaździernik200922 0340,36%
Newslistopad200811 2640,17%

 
listopad200919 4310,29%

Superstacjapaździernik200911 0330,18%

listopad200811 0360,17%

listopad200910 2270,15%

Wśród kanałów biznesowych, oglądalność TV Biznes spadła w zeszłym miesiącu o 24,25 proc. do  2 tys. widzów, zaś jej udział zmalał z 0,05 proc. do 0,04 proc. Gorzej radził sobie konkurencyjny kanał TVN CNBC Biznes, którego widownia zmalała aż o 46,61 proc. do 1 tys. osób, a udział spadł aż o 0,03 pkt proc. do 0,02 proc..

TVN CNBCpaździernik20091 4400,02%
Bizneslistopad20083 4770,05%

listopad20091 6280,02%

Liderem oglądalności wśród osób z wykształceniem wyższym był w listopadzie br. kanał TVN 24 z udziałem na poziomie 5,44 proc. Wynik ten był jednak o 0,66 pkt. proc. niższy niż rok wcześniej. Drugie miejsce zajmowała stacja TVP Info z 4,27 proc. udziału (wzrost o 0,29 pkt proc.). Kanał informacyjny telewizji publicznej był natomiast liderem zarówno wśród widzów z wykształceniem średnim i podstawowym, wyprzedzając tam komercyjnego konkurenta.

Wszystkie pozostały stacje informacyjne oraz biznesowe, podobnie jak TVN 24, miały największy udział wśród widzów po studiach, niższy wśród widzów z wykształceniem średnim i najniższy wśród tych, którzy ukończyli jedynie podstawówkę.

 Wykształcenie
podstawoweśredniewyższe
StacjaMiesiącRokSHR %SHR %SHR %
TVP Infolistopad20084,27%4,59%3,98%

listopad20094,68%3,98%4,27%

TVN 24listopad20081,55%3,52%6,10%

listopad20091,44%2,90%5,44%

Polsatlistopad20080,19%0,21%0,11%
Newslistopad20090,30%0,33%0,36%

Superstacjalistopad20080,13%0,21%0,33%

listopad20090,13%0,19%0,28%

TV Bizneslistopad20080,03%0,04%0,04%

listopad20090,02%0,04%0,07%

TVN CNBClistopad20080,02%0,03%0,33%
Bizneslistopad20090,01%0,03%0,08%

 


Najpopularniejsze programy w stacjach informacyjnych w listopadzie br.

 

TVN 24

Wszyscy 4+
ProgramDataGodz.AMRSHR %
FAKTY PO FAKTACH23-11-200919:25577 8003,76%
SZKLO KONTAKTOWE /PROG. PUBL. POL./18-11-200922:00441 5334,00%
BANKIER PRAWDZIWA HISTORIA PETERA VOGLA /FILM DOK.POL./01-11-200920:09433 7272,63%
24 GODZINY /MAG.INFO.POL./05-11-200921:20432 5952,98%
KROPKA NAD I /PROG.PUB./12-11-200920:01424 2552,69%
ROZMOWA Z GOSCMI W STUDIU01-11-200921:00397 8912,52%
SERWIS INFORMACYJNY05-11-200916:36382 4263,79%
ZEGNAJ NRD! /FILM DOK.POL./08-11-200912:20373 6823,48%
LOZA PRASOWA /PROG.PUBLIC.POL./29-11-200911:38372 2393,64%
DEBATA /PROG.PUBLIC./08-11-200913:17366 9763,34%
MICHAEL JACKSON Z BLISKA /FILM DOK.ANG./01-11-200912:24344 5344,25%
POLSKA I SWIAT /MAG.INF.POL/16-11-200920:26341 1111,98%
PROSTO Z POLSKI /PROG. INFO./30-11-200917:10314 9532,57%
KONFERENCJA PRASOWA /RELACJA/01-11-200909:33313 1764,35%
KAWA NA LAWE /PROG.PUBL./08-11-200910:54312 2183,14%

 

TVP Info

Wszyscy 4+
ProgramDataGodz.AMRSHR %
TELEKURIER26-11-200921:281 135 3307,25%
RAPORT Z POLSKI /PROGR.INFO/11-11-200917:271 129 8177,99%
TVP INFO - SERWIS INFORMACYJNY04-11-200921:42998 1547,24%
TRANSMISJA OBRAD SEJMU04-11-200922:04828 8356,40%
PASMA LOKALNE - PROGRAMY LOKALNE18-11-200921:58820 3286,10%
MLODZIEZ KONTRA...CZYLI POD OSTRZALEM /PROGR. PUBL./08-11-200921:24779 8324,53%
MINELA DWUDZIESTA /PROG.PUBL./26-11-200920:54709 4434,39%
RELACJA NA ZYWO09-11-200920:52696 1714,21%
PRYWATNE SLEDZTWA /SER.DOK.FAB.POL./28-11-200920:22676 0524,52%
BIZNES PORADNIK /PROG.EKON.POL./28-11-200917:27624 8745,13%
MINAL DZIEN /PROG.INFO.POL./18-11-200922:32599 2454,99%
PLANETA WEDLUG KRETA /CYKL REP.POL./15-11-200909:24591 3009,19%
STUDIO WSCHOD /PROG.PUBL./07-11-200916:23590 1815,92%
FORUM /PROG.PUBLICYSTYCZNY/27-11-200920:52588 9143,73%
OBYWATELKA DOROTKA /REP.POL./08-11-200920:20588 4543,39%

 

Superstacja

Wszyscy 4+
ProgramDataGodz.AMRSHR %
PUSZKA PARADOWSKIEJ /PROG.PUBL./15-11-200913:1076 6270,68%
ROZMOWA DNIA /PROG.PUBL.POL./11-11-200910:4275 0360,79%
INFORMACJE DNIA /PROG.INFO./07-11-200916:1574 8550,73%
BEZ KOMENTARZA /REP./15-11-200916:0856 0230,44%
RAPORT /PROG.PUBL./22-11-200902:0052 5502,97%
NIE MA ZARTOW /PROG.PUBL.POL./12-11-200921:4351 0830,39%
TEKSTY I KONTEKSTY /PROG.PUBLIC.POL./13-11-200915:3748 4230,64%
TYDZIEN ZLECIAL /PROG.PUBL./15-11-200915:3847 3340,38%
JEDNYM OKIEM /REP./01-11-200920:5347 1640,29%
INFORMACJE10-11-200912:1639 7531,02%
FINAL DNIA /SERWIS INFORMACYJNY/12-11-200922:4238 1720,51%
SLON A SPRAWA POLSKA /PROG. PUBLIC./15-11-200918:4035 2250,22%
GILOTYNA /PROG.ROZR.POL./20-11-200921:3834 8450,25%
DOOKOLA SWIATA /PROG.INFO.POL./01-11-200921:4034 4930,25%
ZWIERCIADLO TYGODNIA /PROG.PUBL./27-11-200919:4233 5130,22%

 

Polsat News

Wszyscy 4+
ProgramDataGodz.AMRSHR %
GOSC WYDARZEN /PROG.PUBL.POL./25-11-200919:16141 2400,95%
WYDARZENIA24-11-200918:50120 7280,84%
INFORMACJE01-11-200916:00117 5031,16%
INTERWENCJA EXTRA /MAG.REP.POL./06-11-200919:30106 8650,72%
OSTATNIA INSTANCJA /MAG.REPORT.POL./28-11-200917:3799 5360,79%
POLSKA MAGAZYN REPORTEROW KRAJOWYCH /MAG.REP.POL./08-11-200922:1894 9410,75%
BIZNES INFORMACJE /PROGR.INFO./02-11-200916:3083 8490,86%
NIE DAJ SIE FISKUSOWI /PROG.PORAD.POL./28-11-200916:4378 5880,69%
KONFERENCJA PRASOWA /RELACJA/01-11-200909:3276 7211,07%
GRAFFITI /PROG.PUBL.POL./02-11-200918:1768 1620,49%
SPORT /SERWIS SPORT./16-11-200922:4366 0800,69%
RELACJA NA ZYWO08-11-200914:3564 1240,56%
GIELDA KOMENTARZY /PROG.PUBLIC.POL./25-11-200915:3663 4190,95%
ENCYKLOPEDIA ZDROWIA /PROG.PORAD.POL./15-11-200914:4359 0180,48%
POSIEDZENIE KOMISJI SLEDCZEJ DS. AFERY HAZARDOWEJ18-11-200916:1055 8220,63%

 


 

StacjaZasięg techniczny w listopadzie br. w proc.
TVP Info94,8
TVN 2451,6
Superstacja42,3
TV Biznes39,5
TVN CNBC Biznes28,4
Polsat News23,6


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN 24 przyciąga ludzi po studiach, a TVP Info - po podstawówce

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
stasiek głupi
DOBRE- i ci 'mądrzy' czyli mający papierek dyslektycy, są mądrzejsi od słuchania jadu nienawiści i tej propagandy optymistycznej z twN / 24 h ? I wybierają PO która sprzyja aferzystom i zlodziejom ? Wolę zagłosować na PiS aby rozliczyła wreszcie tę nierozliczoną agendę moskiewską WSI co ostatnio okradła Radio Maryją.
odpowiedź
User
TVN24 jest ciekawsza stacja. Panuje tam zupelnie inna atmosfera niz w TVPInfo. W TVP sa tylko ponure twarze i jad nienawisci.
odpowiedź
User
Jan
tvn 24 oglądają emeryci, ludzie wykształcenie pracują i nie maja czasu na oglądaniu bajdurzenia ciągle o tym samym!
odpowiedź