SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN podnosi ceny reklam, „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef” najdroższe w listopadzie

Średnio o kilkanaście procent drożeją reklamy w TVN w listopadzie br. w porównaniu z listopadem ub.r. Najwięcej kosztują te emitowane w blokach przy programach „Kuchenne rewolucje”, „Masterchef” i „Mam talent”.

Magda GesslerMagda Gessler

Wśród najdroższych pod względem cen reklam pozycji programowych w TVN w listopadzie są „Kuchenne rewolucje”, „Masterchef” i „Mam talent”. Za spot przy produkcji z udziałem Magdy Gessler trzeba zapłacić nawet 70 tys. zł, czyli 10,1 tys. zł więcej niż przed rokiem (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.). 200 zł mniej kosztuje z kolei reklama przy niedzielnym show „Masterchef” (69,8 tys. zł). Rok temu było to 56,4 tys. zł.

Za emisję filmu reklamowego w bloku przy sobotnim programie „Mam talent” trzeba natomiast zapłacić 69,5 tys. zł, czyli 14,5 tys. zł więcej niż w listopadzie ub.r. Ponad 60 tys. zł kosztuje również spot przy programie „Azja Express” - dokładnie 63,5 tys. zł. Rok wcześniej cena wynosiła 51,9 tys. zł.

Przy pozostałych programach rozrywkowych ceny są nieco niższe. Emisja reklamy przy talk-show „Kuba Wojewódzki” to wydatek rzędu 41,8 tys. zł (przed rokiem 36,2 tys. zł), przy „Milionerach” - 57,6 tys. zł, a przy emitowanym w poniedziałki programie „Ślub od pierwszego wejrzenia” - 43,3 tys. zł (rok temu 36,8 tys. zł).

Zainteresowani obecnością reklamową przy nadawanych w TVN serialach marketerzy najwięcej wydadzą na reklamy w bloku przy wtorkowej „Diagnozie” - 55,1 tys. zł. 53,2 tys. zł kosztuje reklama przy „Na Wspólnej” (przed rokiem - 44 tys. zł), zaś przy „Drugiej szansie” - 48,7 tys. zł (rok temu było to 44 tys. zł).

Cena spotu przy „Faktach” wynosi 65,7 tys. zł w niedziele (w ub.r. 59,2 tys. zł) i 61,5 tys. zł w dni powszednie (57,3 tys. zł w ub.r.).

Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 60,5 tys. zł w niedziele (w ub.r. 54,8 tys. zł) i 49,4 tys. zł w dni robocze. Z kolei przy prognozie pogody ceny wynoszą 58,8 tys. zł w niedzielny wieczór i 46,9 tys. zł od poniedziałku do piątku.

TVN Media jako drugie po biurze reklamy Telewizji Polskiej podało cennik reklam na listopad.

Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu br. średnia oglądalność minutowa TVN wynosiła 610 tys. widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 10,12 proc.

Dołącz do dyskusji: TVN podnosi ceny reklam, „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef” najdroższe w listopadzie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Moje imię/nick
To jest nieprawdopodobne... pierwszą rzeczą jaką robię po zapaleniu się zajawki "reklama", to przełączam na inny kanał, względnie ściszam telewizor i idę zrobić coś innego przez te 3-4 minuty. To samo w radiu, zwłaszcza jak jadę samochodem... Oświećcie mnie, czy naprawdę jest tak, że reszta ludzi siedzi wytrwale przed telewizorem i wpatruje się i wsłuchuje w te reklamy, po czym biegnie ochoczo do Media Markt i kupuje nowe telewizory albo do apteki po nowe leki na grzybicę pochwy??? Czy tu chodzi o coś zupełnie innego czyli po prostu o jakieś przewalanie kasy?
odpowiedź