SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN chce być bliżej widzów, w kampanii postawi na internet

Telewizja TVN wprowadziła nowe hasło „TVN - dla Ciebie”, które będzie towarzyszyć jej działaniom promocyjnym. Stacja podobnie jak w poprzednich sezonach postawi mocno na promocję w internecie.

Article

TVN dotąd posługiwał się hasłem „TVN wszędzie”, a jeszcze wcześniej „TVN, i tu, i tu”. Oba te slogany nawiązywały do tego, że treści z anteny stacji można oglądać także na komputerach, tabletach czy smartfonach.

Hasło „TVN - dla Ciebie” również podkreśla multimedialność TVN. - Chodzi w nim także o to, że chcemy z naszym kontentem być bliżej normalnego człowieka. Z niektórych badań wynika, że jesteśmy uznawani za stację oddaloną od codziennego życia przeciętnego Polaka, co nie jest w ogóle prawdą. Wydaje nam się, że jesteśmy blisko. Stąd taka idea komunikacyjna - mówi Wirtualnemedia.pl Marek Szafarz, dyrektor marketingu TVN.

Zbliżenie TVN do widzów widać w jesiennym spocie wizerunkowym stacji , który od środy emitowany jest na antenie i w sieci. Gwiazdy TVN występują w nim razem ze zwykłymi ludźmi (zobacz spot). Spot jest jednym z elementów działań autopromocyjnych, które prowadzone będą w kanałach TVN, serwisach internetowych nadawcy i w mediach społecznościowych.

W najbliższych tygodniach ruszy też kampania zewnętrzna, która skupi się na promocji nowych seriali „Aż po sufit!” i „Singielka”, nowego show rozrywkowego „Aplauz aplauz” oraz kolejnych edycji lokomotyw rozrywkowych „Mam talent!”, „MasterChef” i „Top model” (więcej o jesiennej ramówce TVN).

- Coraz więcej kampanii realizować będziemy w internecie - podkreśla Szafarz. W sieci stacja postawi na formaty rich media, które poza własnymi serwisami pojawią się m.in. na dużych portalach. Poza tym w akcji promocyjnej wykorzystana zostanie prasa (pisma telewizyjne, magazyny lifestylowe), a także outdoor (nośniki wielkoformatowe).

Kreację kampanii TVN przygotował samodzielnie, a media do niej zaplanował dom mediowy Starcom Mediavest Group, wybrany w zakończonym w czerwcu br. przetargu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN chce być bliżej widzów, w kampanii postawi na internet

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
monika - dziewczyna ratownika
Hm... to chyba niezbyt "nowe" hasło, bo o ile paiętam to dobrych parę lat temu TVP miała już takie hasło - bliżej ciebie, czy bliżej ludzi - jakoś tak :)
10 8
odpowiedź
User
plastuś
Hasło TVP brzmiało "Dla Ciebie, bliżej Ciebie".
10 8
odpowiedź
User
EMI
To dlaczego player jest niedostepny za granica ?
10 8
odpowiedź