TVN i Polsat znów przed TVP1, która notuje najsłabszy wynik w historii

Telewizja TVN awansowała w zeszłym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym. W grupie 16-49 najlepsza była Telewizja Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 16 kwietnia do 22 kwietnia br. została TVN - jej udział wzrósł z 15,28 proc. do 15,73 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce awansowała Telewizja Polsat, której udział w rynku wzrósł o 0,94 pkt. proc. do 15,35  proc. Na trzeciej pozycji znalazła się TVP1 (14,90 proc., spadek o 0,49 pkt. proc.) a na czwartej TVP2 (12,46 proc., wzrost o 0,22 pkt. proc.)

    W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera znalazła się Telewizja Polsat, która zyskała 1,10 pkt. proc. do 17,29 proc. udziału. Za Polsatem znalazła się TVN z wynikiem na poziomie 17,07 proc. po wzroście o 0,07 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (11,18 proc., spadek o 0,80 pkt. proc.).     

     Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się serial "M jak miłość".  

        15 najlepiej oglądanych programów w dniach 16.04-22.04.2012 - grupa 16-49     

   

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę