SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN i TVP podnoszą ceny reklam

TVN planuje większe podwyżki cen reklam w 2007 r. niż w tym roku.

Spółka telewizyjna TVN spodziewa się, że ceny reklam stacji wzrosną w 2007 roku więcej niż w tym roku.

"Telewizja publiczna zapowiedziała wzrost cen reklam o 20 proc. Spodziewam się, że my też oczywiście będziemy podnosić ceny reklam" - powiedział we wtorek prezes spółki Piotr Walter.

Do tej pory w tym roku średnia cena netto w TVN za 1 sprzedany punkt ratingowy wzrosła o 11,0%, poinformowała wiceprezes spółki Karen Burgess.

Dodała, że rynkowi reklamowemu będzie sprzyjać pojawienie się nowego operatora telefonii komórkowej, P4, co spowoduje wzrost wydatków w branży telekomunikacyjnej, a także zapowiadane wejście na rynek nowego dziennika.

Piotr Walter powiedział, że spółka podtrzymuje tegoroczną prognozę wzrostu rynku reklamy telewizyjnej o 12%. Nie podał jeszcze prognoz na przyszły rok.

Według domu mediowego Starlink, wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły w III kw. tego roku o 1,9%, co było najsłabszym rezultatem od 2003 roku. W okresie I-III kw. br. wzrost ten wyniósł 11,9% wobec 15,9% w I połowie roku.

Dołącz do dyskusji: TVN i TVP podnoszą ceny reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl