SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN jesienią bez „Top model”. Wycofał się sponsor

Telewizja TVN nie pokaże jesienią trzeciej edycji programu „Top model. Zostań modelką!”. Show stracił bowiem głównego sponsora, którym był Procter & Gamble. - Program wróci na antenę wiosną przyszłego roku - zapewnia nas Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN.

TVN jesienią bez „Top model”. Wycofał się sponsor

Procter & Gamble był głównym sponsorem „Top model” przez pierwsze dwie edycje. Spółka promowała w reality-show przede wszystkim markę kosmetyków Max Factor. Uczestniczki korzystały z jej produktów, a nagrodą główną w obu edycjach był kontrakt właśnie na reklamowanie tej marki. Poza tym w programie promowany był także szampon Pantene-ProV.

O tym, że dotychczasowy główny sponsor „Top model” nie będzie współpracował z TVN przy trzeciej edycji formatu, napisał w wtorek „Fakt”. Jak twierdzi dziennik, firma miała podjąć taką decyzję, bo nie chce być kojarzona z kontrowersyjnym wizerunkiem jurorów programu - Dawida Wolińskiego i Marcina Tyszki (wiosną wystąpili oni w reality-show „Woli i Tysio na pokładzie”, który zebrał sporo negatywnych opinii).

- Nie wiem skąd pochodzą te informacje, trudno mi się do nich odnieść - komentuje doniesienia "Faktu" w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Mejer, rzecznik prasowa Procter & Gamble w Polsce. - Dobieramy narzędzia komunikacyjne w zależności od potrzeb naszych marek. W momencie, gdy to było uzasadnione tymi potrzebami, to wykorzystywaliśmy w komunikacji program „Top model” - mówi nam tylko.

- Nic o tym nie słyszałem, by powodem tej decyzji miał być wizerunek jurorów. To raczej efekt nie najlepszej sytuacji na rynku reklamowym. Procter & Gamble jako sponsor główny dawał nam potężne pieniądze - zdradza nam osoba z TVN.

Stacja rozpoczęła poszukiwanie nowego sponsora i nie zamierza odwoływać ostatniego z precastingów do show (pozostałe trzy już się odbyły). Odbędzie się on zgodnie z planem 6 lipca br. w Warszawie. Potem nagrane zostaną castingi z jurorami. Natomiast odcinki z udziałem finalistek, które zamieszkają w specjalnym domu, realizowane mają być nie latem, ale jesienią br. Program pojawi się na antenie wiosną 2013 roku. Bez zmian pozostaje skład jury show (Katarzyna Sokołowska, Dawid Woliński, Marcin Tyszka) i prowadząca (Joanna Krupa).

„Top model” TVN nadaje od jesieni 2010 roku. Pierwsza edycja gromadziła 2,56 mln widzów i miała 18,8 proc. udziału, zaś nadawaną rok później drugą serię śledziło 2,7 mln osób, a jej udział wynosił 21,5 proc. (dane Nielsen Audience Measurement). Program oparty jest na formacie ”American's Next Top Model”, a jego producentem wykonawczym jest firma Rochstar.

Na razie TVN nie podaje, jaka pozycja zastąpi „Top model” jesienią w środowym paśmie o 21.30. - Pracujemy nad innymi projektami i za kilka tygodni będziemy gotowi, żeby o nich poinformować - ucina Bogdan Czaja,. Obecnie wiadomo, że jesienią br. TVN wprowadzi na antenę dwie nowości - reality-show „Masterchef” (dowiedz się więcej) i serial obyczajowy „Lekarze” (więcej na ten temat).

Jak wczoraj informowaliśmy, z powodu kryzysu reklamowego Grupa TVN zrezygnowała też z realizacji drugiej serii sitcomu „Reguły gry”, nadawanego przez TVN7 (dowiedz się więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN jesienią bez „Top model”. Wycofał się sponsor

27 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Walter
Kompletna sluszna decyzja sponsora -to taki wiesniacki oglupiajacy program ..TVN pwoinein zreygnowac z niego ale poki co jesli beda tam za program odpowiadac ludzie typu Miszczak i Czaja ..badziewie w tej telewizji bedzie miec miejsce
odpowiedź
User
Kalinka
Słuszna decyzja sponsora. Nikt nie ma ochoty oglądać tych dwóch ciotek.
odpowiedź
User
radek
Kolejny program,w którym promują się jedynie jurorzy...a uczestnicy to zło konieczne. TVNowskie dno
odpowiedź
User
pr
Bardzo dobra decyzja. Po co reklamawać chamskich pedzi
odpowiedź
User
Kika
Niestety taka jest ogólna polityka: ogłupianie narodu. W telewizji badziewne programy, rozrywka poniżej dna, a teleturnieje dla debili. W szkołach coraz bardziej okrojone programy. A głupim narodem łatwiej rządzić no i kościół łatwiej wyciągnie kasę
odpowiedź