SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Shopping Spree nowym narzędziem sprzedażowym TVN Media

Biuro reklamy TVN Media wprowadziło do swojej oferty nowy produkt Shopping Spree. To platforma składająca się z trzech elementów: materiału wideo, feedu e-comerce oraz treści z kanałów socialmediowych klienta.

Agnieszka Gajzler Article

Za nowe rozwiązanie (jego koncepcję i wdrażanie) odpowiada nowy zespół Innovation Hub w strukturze biura reklamy TVN Media. Na platformę Shopping Spree składają się trzy elementy: materiał wideo motywujący do zakupów, feed e-commerce (zdjęcia oraz opis reklamowanych produktów, które zaciągane są ze sklepu internetowego klienta) a także wybrane treści z kanału klienta w social mediach (Instagram, Facebook).

- W Innovation Hub na styku kanałów digitalowych i telewizji tworzymy nowe rozwiązania o znacznym potencjale zastosowania i rozwoju w skali globalnej. To pierwsze z wdrożeń naszych produktów. W najbliższych miesiącach będziemy komunikować współpracę z kolejnymi partnerami - zapowiada Agnieszka Gajzler, dyrektor strategii i rozwoju digital, twórca działu Innovation Hub w TVN Media.

Informacje o produktach zaciągane są na platformę ze sklepu internetowego reklamodawcy automatycznie przez widget e-commerce. Oznacza to, że klienci TVN Media nie muszą przesyłać żadnych materiałów dotyczących reklamowanych produktów. Wystarczy, że wskażą w swoim sklepie pozycje, które chcą promować. Z kolei rozwiązanie polegające na embedowaniu na platformie zdjęć zawierających stylizacje z wykorzystaniem promowanych produktów stanowi łącznik między Shopping Spree a social mediami.

Pierwszym klientem Modivo

Pierwszym klientem jest marka Modivo. Wykorzystując kontekst sprzedażowy, jakim była gorączka przedświątecznych zakupów, zespół Innovation Hub zrealizował projekt Bitwa na style z Klientem eobuwie.pl/MODIVO - sklepem internetowym z modą premium. Realizacja obejmowała stworzenie platformy Bitwa na style MODIVO, której osią był materiał wideo prezentujący produkty klienta przez popularne celebrytki (Edytę Herbuś i Klaudię Halejcio). Feed e-commerce umożliwiał użytkownikom platformy natychmiastowy zakup prezentowanych produktów w specjalnych cenach.

Platforma Shopping Spree wspiera realizację celów sprzedażowych klientów poprzez dedykowane aktywacje e-commerce m.in: Święta, Black Friday, Dzień Matki, Walentynki czy wydarzenia sportowe. Innovation Hub jest nowym zespołem działającym w strukturze Biura Reklamy TVN Media, którego zadaniem jest tworzenie innowacyjnych produktów na styku kanałów digitalowych i telewizji, w oparciu o realne potrzeby konsumentów wynikające z aktualnych trendów konsumenckich i technologicznych. Innovation Hub tworzy nowe rozwiązania w obszarach: content marketing, native advertising, e-commerce, performance, big data insights i influencers.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Shopping Spree nowym narzędziem sprzedażowym TVN Media

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Juraq
W końcu coś tam się ruszyło.
5 1
odpowiedź
User
Anka
Dobry kierunek
2 1
odpowiedź
User
Kornelia
Ciekawe narzędzie i dobry ruch ze strony TVN
2 1
odpowiedź
User
Magda
ciekawy case. cieszy fakt, że TVN wykorzystuje potencjał influencerski w działaniach e-commerce.
1 1
odpowiedź
User
Hehe
Tvn ma to tylko w player który wygląda jak wygląda ;) są dostawcy, którzy mają to na webie więc to nic innowacyjnego ;)
1 0
odpowiedź