SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Shopping Spree nowym narzędziem sprzedażowym TVN Media

Biuro reklamy TVN Media wprowadziło do swojej oferty nowy produkt Shopping Spree. To platforma składająca się z trzech elementów: materiału wideo, feedu e-comerce oraz treści z kanałów socialmediowych klienta.

Agnieszka GajzlerArticle

Za nowe rozwiązanie (jego koncepcję i wdrażanie) odpowiada nowy zespół Innovation Hub w strukturze biura reklamy TVN Media. Na platformę Shopping Spree składają się trzy elementy: materiał wideo motywujący do zakupów, feed e-commerce (zdjęcia oraz opis reklamowanych produktów, które zaciągane są ze sklepu internetowego klienta) a także wybrane treści z kanału klienta w social mediach (Instagram, Facebook).

- W Innovation Hub na styku kanałów digitalowych i telewizji tworzymy nowe rozwiązania o znacznym potencjale zastosowania i rozwoju w skali globalnej. To pierwsze z wdrożeń naszych produktów. W najbliższych miesiącach będziemy komunikować współpracę z kolejnymi partnerami - zapowiada Agnieszka Gajzler, dyrektor strategii i rozwoju digital, twórca działu Innovation Hub w TVN Media.

Informacje o produktach zaciągane są na platformę ze sklepu internetowego reklamodawcy automatycznie przez widget e-commerce. Oznacza to, że klienci TVN Media nie muszą przesyłać żadnych materiałów dotyczących reklamowanych produktów. Wystarczy, że wskażą w swoim sklepie pozycje, które chcą promować. Z kolei rozwiązanie polegające na embedowaniu na platformie zdjęć zawierających stylizacje z wykorzystaniem promowanych produktów stanowi łącznik między Shopping Spree a social mediami.

Pierwszym klientem Modivo

Pierwszym klientem jest marka Modivo. Wykorzystując kontekst sprzedażowy, jakim była gorączka przedświątecznych zakupów, zespół Innovation Hub zrealizował projekt Bitwa na style z Klientem eobuwie.pl/MODIVO - sklepem internetowym z modą premium. Realizacja obejmowała stworzenie platformy Bitwa na style MODIVO, której osią był materiał wideo prezentujący produkty klienta przez popularne celebrytki (Edytę Herbuś i Klaudię Halejcio). Feed e-commerce umożliwiał użytkownikom platformy natychmiastowy zakup prezentowanych produktów w specjalnych cenach.

Platforma Shopping Spree wspiera realizację celów sprzedażowych klientów poprzez dedykowane aktywacje e-commerce m.in: Święta, Black Friday, Dzień Matki, Walentynki czy wydarzenia sportowe. Innovation Hub jest nowym zespołem działającym w strukturze Biura Reklamy TVN Media, którego zadaniem jest tworzenie innowacyjnych produktów na styku kanałów digitalowych i telewizji, w oparciu o realne potrzeby konsumentów wynikające z aktualnych trendów konsumenckich i technologicznych. Innovation Hub tworzy nowe rozwiązania w obszarach: content marketing, native advertising, e-commerce, performance, big data insights i influencers.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Shopping Spree nowym narzędziem sprzedażowym TVN Media

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Juraq
W końcu coś tam się ruszyło.
odpowiedź
User
Anka
Dobry kierunek
odpowiedź
User
Kornelia
Ciekawe narzędzie i dobry ruch ze strony TVN
odpowiedź