SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Media ujednolica ofertę i rabaty dla reklamodawców

Dyrektor TVN Media zapowiada wprowadzenie z początkiem przyszłego roku jasnej polityki handlowej oraz ujednolicenie oferty, m.in. w zakresie kosztów i rabatów. Podkreśla, że od przyjętych zasad wyceny nie będzie odstępstw.

Piotr Tyborowicz, prezes TVN Media Article

Piotr Tyborowicz, dyrektor biura reklamy TVN Media, w liście otwartym skierowanym do marketerów zapowiada powrót do relacji na rynku reklamy telewizyjnej obowiązujących w okresie przedkryzysowym. - Kryzys ekonomiczny w istotny sposób zdeformował obowiązujące kiedyś praktyki, dziś obserwujemy wiele przykładów złych działań podejmowanych przez każdą ze stron. W nadchodzącym roku chcemy w zdecydowany sposób wyeliminować je z obszarów, za które jesteśmy odpowiedzialni - deklaruje Tyborowicz.

W jaki sposób ma to nastąpić? - Poprzez wprowadzenie jednolitej struktury kosztów obowiązującej wszystkich klientów oraz zadbanie o transparentność podjętych działań - stwierdza Tyborowicz w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. I wylicza, jakie najważniejsze zmiany pojawiają się w polityce handlowej TVN Media: jednolita struktura kosztów dla wszystkich klientów, klienci deklarujący określony poziom wydatków będą otrzymywać przypisany im poziom rabatów i kosztów CPP, natomiast szczegółowe warunki handlowe będą uzależnione od sposobu zakupu, dystrybucji całkowitych wydatków oraz poziomu zaangażowania. - TVN Media nie zaakceptuje żadnych odstępstw od przyjętych zasad wyceny - podkreśla Tyborowicz.

>>> TVN Media ma już 40 proc. rynku telewizyjnego, Atmedia spadają poniżej 3 proc.

Z początkiem przyszłego roku oferta TVN Media mocno się poszerzy: do kanałów Grupy TVN, 4fun Media, Canal+ Cyfrowego, Telewizji Puls, Viacom International Media Networks i The Walt Disney Company dołączą stacje SPT Networks CE (więcej na ten temat), FOX International Channels Poland (dowiedz się więcej) oraz Discovery Networks (poznaj szczegóły).

- Utrzymane zostaną wszystkie rodzaje sprzedaży i sposoby, w jakie dotychczas udostępnialiśmy klientom nasze usługi - zaznacza Piotr Tyborowicz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN Media ujednolica ofertę i rabaty dla reklamodawców

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
No to się zacznie rzeź niewiniatek.
9 19
odpowiedź
User
Tb
To teraz zaczną stawiać warunki. Jednak zobaczymy bo my tez postawimy warunki. My bez reklamy damy sobie radę a oni bez naszej kasy szybko zmiękną ! Czas na internet to jest alternatywa dla durnej telewizji.
31 21
odpowiedź
User
analityk
Więcej reklam pójdzie na Youtube i VOD :-) Czasy dyktatu się skończyły.
24 12
odpowiedź
User
Zobaczymy;)
Bez waszej kasy, czyli czyjej? Twojej? Waszych klientow? Jesli klientow, to bez reklamy oni nie wytrzymaja... Wy pewnie tak;)))
15 8
odpowiedź
User
lolo
domy mediowe przestana rzezbic i zarabiac na boku
19 11
odpowiedź