TVN Media ujednolica ofertę i rabaty dla reklamodawców

Dyrektor TVN Media zapowiada wprowadzenie z początkiem przyszłego roku jasnej polityki handlowej oraz ujednolicenie oferty, m.in. w zakresie kosztów i rabatów. Podkreśla, że od przyjętych zasad wyceny nie będzie odstępstw.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Piotr Tyborowicz, dyrektor biura reklamy TVN Media, w liście otwartym skierowanym do marketerów zapowiada powrót do relacji na rynku reklamy telewizyjnej obowiązujących w okresie przedkryzysowym. - Kryzys ekonomiczny w istotny sposób zdeformował obowiązujące kiedyś praktyki, dziś obserwujemy wiele przykładów złych działań podejmowanych przez każdą ze stron. W nadchodzącym roku chcemy w zdecydowany sposób wyeliminować je z obszarów, za które jesteśmy odpowiedzialni - deklaruje Tyborowicz.

W jaki sposób ma to nastąpić? - Poprzez wprowadzenie jednolitej struktury kosztów obowiązującej wszystkich klientów oraz zadbanie o transparentność podjętych działań - stwierdza Tyborowicz w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. I wylicza, jakie najważniejsze zmiany pojawiają się w polityce handlowej TVN Media: jednolita struktura kosztów dla wszystkich klientów, klienci deklarujący określony poziom wydatków będą otrzymywać przypisany im poziom rabatów i kosztów CPP, natomiast szczegółowe warunki handlowe będą uzależnione od sposobu zakupu, dystrybucji całkowitych wydatków oraz poziomu zaangażowania. - TVN Media nie zaakceptuje żadnych odstępstw od przyjętych zasad wyceny - podkreśla Tyborowicz.

Z początkiem przyszłego roku oferta TVN Media mocno się poszerzy: do kanałów Grupy TVN, 4fun Media, Canal+ Cyfrowego, Telewizji Puls, Viacom International Media Networks i The Walt Disney Company dołączą stacje SPT Networks CE (więcej na ten temat), FOX International Channels Poland (dowiedz się więcej) oraz Discovery Networks (poznaj szczegóły).

- Utrzymane zostaną wszystkie rodzaje sprzedaży i sposoby, w jakie dotychczas udostępnialiśmy klientom nasze usługi - zaznacza Piotr Tyborowicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta