SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN najczęściej promuje swoje programy

W marcu najbardziej promowanym programem był 'Idol', 'Na wspólnej' i 'Daje słowo'

Takie dane wynikają z najnowszego raportu 'Telewizje i promocja programowa w marcu 2005' przygotowanego przez firmę Expert Monitor do których dotarł wortal Wirtualnemedia.pl.

Liderem promocji programowej w marcu 2005 był TVN. Na tej antenie zaobserwowano najwięcej, bo ponad 2500 bloków opraw, w których wyemitowano ponad 9 tys. fragmentów promocyjnych:

Stacja

Liczba opraw

Liczba fragmentów

TVN

2537

9118

POLSAT

2199

6883

TV 4

2197

7594

TVN SIEDEM

1277

5038

TVP 1

1214

4299

TVP 2

1204

3689

TVP 3

790

2846


 
Najbardziej promowanym programem był IDOL (POLSAT), NA WSPÓLNEJ (TVN) i DAJE SŁOWO (TV4), choć żaden z tych trzech programów nie jest liderem, jeśli chodzi o łączny czas promocji:

Liczba fragmentów promujących program

Program

Stacja

Kategoryzacja

Łączny czas

Liczba emisji

IDOL

POLSAT

Rozrywka

1:35:20

268

NA WSPÓLNEJ

TVN

Serial

1:25:38

245

DAJĘ SŁOWO

TV 4

Rozrywka

1:31:36

240

PRZYJACIELE

TVN 7

Serial

1:53:33

237

ROZMOWY W TOKU

TVN

Rozrywka

1:46:23

218

 

Łączny czas promocji antenowej programu

Program

Stacja

Kategoryzacja

Łączny czas

Liczba emisji

CHCĘ BYĆ PIĘKNA

TV 4

Rozrywka

02:07:35

189

DEKORATORNIA

TV 4

Poradniki

 

01:54:00

183

PRZYJACIELE

TVN 7

Serial

01:53:33

237

ROZMOWY W TOKU

TVN

Rozrywka

01:46:23

218

PENSJONAT POD RÓŻĄ

POLSAT

Serial

01:36:24

195

Najczęściej promowanymi typami programów były filmy, seriale i programy rozrywkowe:

Typ programu

Liczba fragmentów

Film

7319

Serial

3935

Rozrywka

3585

Sport

819

Factual

722

Dołącz do dyskusji: TVN najczęściej promuje swoje programy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl