TVN: Niania ma wiernych widzów

Szóstą serię sitcomu "Niania", emitowaną przez TVN ,oglądało 2,96mln osób. Czwarty sezon serialu, pokazywany wiosną 2007 roku,śledziło 3,04 mln widzów. Obie serie produkcji miały jednakidentyczny udział w rynku na poziomie 22,5 proc.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

"Niania" zanotowała lepsze wyniki w komercyjnej,atrakcyjnej dlareklamodawców, grupie 16-49. Serial miał w niej 25,5 proc. udziałuw rynku ( przed rokiem 24,86 proc.) - wynika z danych AGB NielsenMedia Research dla Wirtualnemedia.pl.

Podczas emisji zakończonego właśnie sezonu, w soboty pomiędzy 20 a20.30, największą oglądalność miała publiczna Jedynka. Kanałwybierało 3,15 mln osób (24 proc. udziału), a nadawał on m. in.Pogodę i filmy fabularne. TVN była stacją drugiego wyboru. Trzeciapozycja przypadła Polsatowi, który emitował w tym czasie show "JakOni śpiewają"(2,69 mln widzów, 20,48 proc. udziału).

Na reklamach nadawanych wokół czwartej odsłony "Niani" telewizjaTVN zarobił a 11 mln zł. To więcej niż rok temu, gdy wpływy zespotów emitowanych przed, w trakcie i po odcinkach drugiej seriiwyniosły 10,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W sobotnie wieczory perypetie Frani Maj śledziły główniekobiety, mieszkańcy dużych miast, a także osoby legitymujące siewykształceniem podstawowym oraz średnim.

Serial będzie kontynuowany.W piętnastu nowych odcinkach, którestacja pokaże jesienią, gościnnie wystąpią m.in. zespół Feel iRafał Bryndal.

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?