SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN nowym liderem, TVP2 zyskuje. „M jak miłość” hitem tygodnia

Telewizja TVN w zeszłym tygodniu awansowała na pozycję lidera oglądalności zarówno w grupie wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Nowym liderem rynku telewizyjnego w okresie od 3 do 9 września br. została stacja TVN. Jej udział wzrósł o 2,46 pkt. proc. do 14,96 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w rynku wzrósł o 0,08 pkt. proc. do 14,46 proc. Na ostatnie miejsce podium spadł Polsat z wynikiem na poziomie 13,43 proc. (w górę o 0,62 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,45 proc., wzrost o 1,55 pkt. proc.).

NAM27.08 - 02.0903.09 - 09.09
Lp.StacjaSHR %SHR %
1TVN12,50%14,96%
2TVP114,38%14,46%
3Polsat12,81%13,43%
4TVP210,90%12,45%
5TVP INFO4,65%3,79%
6TVN243,52%2,96%
7TVN72,78%2,80%
8TV42,48%2,56%
9TV PULS2,15%2,30%
10Polsat21,68%1,46%
11Eurosport0,78%0,84%
12Polsat News0,88%0,79%
13Disney Channel1,01%0,77%
14AXN0,98%0,76%
15TVP Seriale0,61%0,73%
16Cartoon Network0,85%0,71%
17TVN Style0,70%0,70%
18MiniMini0,84%0,68%
19Kino Polska0,80%0,62%
20Nickelodeon0,75%0,56%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) także na pozycję lidera awansowała TVN
, która zyskała tutaj 2,66 pkt. proc. do 16,22 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł  Polsat, pomimo wzrostu udziału o 0,67 pkt. proc. do 15,36 proc. Z kolei na trzecie miejsce awansowała TVP2 (11,09 proc., wzrost aż o 1,55 pkt. proc.).

NAM27.08 - 02.0903.09 - 09.09
Lp.StacjaSHR %SHR %
1TVN13,56%16,22%
2Polsat14,69%15,36%
3TVP29,54%11,09%
4TVP111,17%10,44%
5TVN72,97%2,98%
6TV42,86%2,74%
7TV PULS2,22%2,45%
8TVN242,60%2,12%
9TVP INFO2,09%1,78%
10Polsat21,96%1,70%
11TVN Style0,99%1,03%
12AXN1,19%0,90%
13TVP Seriale0,70%0,88%
14Polo TV0,90%0,85%
15Discovery0,70%0,79%
16MiniMini0,82%0,76%
17Eska TV0,79%0,76%
18Kino Polska0,99%0,75%
19TLC0,92%0,75%
20Comedy Central0,88%0,67%


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (6,99 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 03.09-09.09.2012 - grupa 4+

Lp.DataStacjaProgramOglądalność 4+ 
104-09-2012TVP2M JAK MILOSC /TELENOW.POL./6990843
206-09-2012TVP1OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./5145219
305-09-2012TVP2NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./5088050
409-09-2012TVP1SPORT /SERWIS SPORT./4523668
509-09-2012TVP1PROGNOZA POGODY4287149
604-09-2012TVP2BARWY SZCZESCIA /SER.POL./4078936
706-09-2012TVP1WIADOMOSCI4059081
806-09-2012TVNFAKTY3899989
909-09-2012TVP1SILA WYZSZA /SER.POL/3678287
1008-09-2012TVP1KOMISARZ ALEX /SER.KRYM.POL/3654171
1108-09-2012TVNMAM TALENT! / PROGR./ROZR./3280781
1204-09-2012TVP1GOL T-MOBILE EKSTRAKLASA3229945
1304-09-2012TVP2KULISY SERIALU M JAK MILOSC 3112715
1409-09-2012PolsatMUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA 3102528
1508-09-2012TVP1TELEEXPRESS3090825


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 03.09-09.09.2012 - grupa 16-49

Lp.DataStacjaProgramOglądalność 16-49
104-09-2012TVP2M JAK MILOSC /TELENOW.POL./2760426
205-09-2012TVP2NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./1914626
308-09-2012TVNMAM TALENT! / PROGR./ROZR./1653928
409-09-2012PolsatMUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA1599995
509-09-2012TVNMASTERCHEF /REALITY SHOW POL./1584936
606-09-2012TVNFAKTY1525584
706-09-2012TVP1OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./1524292
809-09-2012TVP1SPORT /SERWIS SPORT./1491724
906-09-2012TVNKUCHENNE REWOLUCJE1438676
1003-09-2012TVNLEKARZE /SER.OBYCZ.POL./1427582
1109-09-2012TVP1PROGNOZA POGODY1372488
1204-09-2012TVP2BARWY SZCZESCIA /SER.POL./1312619
1303-09-2012PolsatMETRO STRACHU /FILM FAB.USA/1294563
1404-09-2012TVP2KULISY SERIALU M JAK MILOSC 1274661
1509-09-2012TVP1WIADOMOSCI1260660

Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem, TVP2 zyskuje. „M jak miłość” hitem tygodnia

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nnnnnnnnnn
A gdzież to Iwona Radziszewska? Została zredukowana w ramach niewczesnej walki Brauna z nepotyzmem?
odpowiedź
User
TVP jest spółką Skarbu Państwa, w której łamane jest prawo i dobre obyczaje
W Telewizji Polskiej panuje rozbójniczy nepotyzm. Pracują tam żony i dzieci senatorów, posłów, europosłów, ministrów rządu, ambasadorów RP, dyrektorów anten, jednostek prawnych, administracyjnych i księgowych. Żony swoich mężów i ich dzieci są nietykalne i chronione względami prezesa Brauna, bo to żony i dzieci jego kolegów z partii. Mogą nie przychodzić do pracy (w piątki), mogą nie wypełniać służbowych obowiązków, za które pobierają wynagrodzenie, mogą wygadywać fidrygały na wizji, mogą nic nie umieć, mogą mieć zerową oglądalność, mogą być zatrudnione nie tam, gdzie pobierają wynagrodzenie (przekręty etatowe). Mogą straszyć innych swoim mężem i jego koleżką prezesem. Nie może ich nie chcieć wydawca lub autor programu.
odpowiedź
User
IRA
W Platformie Obywatelskiej wre walka o gnijącą TVP. Są przynajmniej trzy zachodzące na siebie frakcje, które wzajemnie się podchodzą. Prezydencka, z Dworakiem, jego cenzorem Wiadomości Godlewskim i sekcją zakupów. Ta rżnie TVP na kasie, stręcząc jej swoje głupkowate seriale i inne produkcje. Premierowa, z min. Bonim, co to chce abonament zmodernizować tak, aby był, ale nie kojarzył się z premierem, który przecież go nie chciał. I słusznie. Będzie kiedyś tam, jakaś tam powszechna opłata abonamentowa, która jest tym samym haraczem, co abonament, ale inaczej się nazywa. Trzecia frakcja to Zdrojewski. Sterował, sterował, ale z Dworakiem przegrał i w TVP został tylko jego Weksler. Jako zwornik tego bajzlu i ostatni szef Brauna, dotąd wspólnego Brauna, dostaje zadanie wyprodukowania ustawy, tym bardziej, że jest ustanowionym w sprawie ministrem. Cd. tego szemranego geszewtu zapewne nastąpi.
odpowiedź