SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN: spada widownia "Szpiega"

Serial o słynnym agencie polskiego wywiadu Marianie Zacharskimogląda w TVN 1,85 mln widzów, zapewniając kanałowi 15,6 proc.udziału w rynku. Losy szpiega PRL-u śledzi Bogdan Rymanowski.

TVN: spada widownia

Kanał wyemitował dotychczas trzy z sześciu odcinków produkcji.Największą widownię miało pierwsze wydanie programu (2,24 mlnwidzów i 18,02 proc. udziału).

TVN21.30-22.30(4+)(4+)(16 - 49)

DataAMRSHR %SHR %
SZPIEG08-05-2008224121318,02%15,58%
SZPIEG15-05-2008173878814,82%14,07%
SZPIEG22-05-2008157687912,63%11,02%
Średnio2008185161915,16%13,49%
Średnio2007339607725,80%28,92%


TVN w trakcie emisji "Szpiega" jest stacją czwartego wyboru.Pierwszy jest Polsat, który emituje filmy fabularne (2,64 mlnwidzów, 21,72 proc. udziału). Druga lokata z 2,55 mln widzów i 21proc. udziałem w rynku przypada TVP1(także filmy fabularne).Trzecia z widownią na poziomie 1,88 mln osób i 15,49 proc. udziałemjest Dwójka (m.in. "Doktor House").

Sześcioodcinkowy serial został wyprodukowany w technologii HD.Stacja deklaruje, że "Szpieg" jest jedną z droższych produkcji wjej historii. - To nie jest projekt na komercyjną antenę, ale jeśliTVP nie realizuje podobnych produkcji, musimy czasem przejmować jejmisję - tłumaczył przed wprowadzeniem na antenę serialu EdwardMiszczak, dyrektor programowy kanału.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN: spada widownia "Szpiega"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl