SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style i Polsat Play na czele kanałów lifestylowych

W czerwcu 2013 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji lifestylowych uplasowała się TVN Style, a tuż za nią znalazł się Polsat Play. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle, a najwięcej stracił Viacom! Blink.

TVN Style i Polsat Play na czele kanałów lifestylowych

Udział TVN Style w czerwcu 2013 roku wyniósł 0,70 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 6,8 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Z czwartej na drugą lokatę awansował Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 53,6 proc. i wyniósł 0,46 proc. Ostatnie miejsce podium bez zmian należało do TVN Turbo. Udział tej stacji również wyniósł około 0,46 proc., po wzroście o 2,2 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mogła zajmująca ósme miejsce BBC Lifestyle, której udział w badanym miesiącu zwiększył się o 94,1 proc. i wyniósł 0,07 proc.

Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom! Blink, której średni udział zmniejszył się o 31 proc. do poziomu 0,02 proc.

wszyscy 4+

czerwiec

2012

2013

Stacja

AMR

SHR %

AMR 

SHR %

TVN Style

37 297

0,657

38 046

0,702

Polsat Play

17 137

0,302

25 135

0,464

TVN Turbo

25 640

0,452

25 044

0,462

TLC

26 235

0,462

22 475

0,415

Polsat Cafe

17 114

0,302

18 156

0,335

kuchnia+

6 076

0,107

8 859

0,163

Domo+

5 827

0,103

5 766

0,106

BBC Lifestyle

1 934

0,034

3 598

0,066

Polsat Food

-

-

3 506

0,065

LOVE

1 554

0,027

1 124

0,021

Viacom Blink

1 668

0,029

1 105

0,020


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem także pozycja lidera należała do TVN Style, której udział wzrósł tutaj o 6 proc. i wyniósł 0,94 proc. Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo (0,78 proc.; + 12 proc.), zaś ostatnia lokata podium należała do TLC (0,61 proc.; - 2,1 proc.).

W grupie 16-49 największym wzrostem (o 87,5 proc.) pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle. Z kolei najwięcej także i tutaj stracił Viacom! Blink - było to aż 72,5 proc.

wszyscy 16-49

czerwiec

2012

2013

Stacja

AMR

SHR %

AMR 

SHR % 

TVN Style

21 494

0,889

20 607

0,942

TVN Turbo

16 780

0,694

16 998

0,777

TLC

15 159

0,627

13 432

0,614

Polsat Play

8 321

0,344

13 013

0,595

Polsat Cafe

8 486

0,351

8 701

0,398

kuchnia+

3 097

0,128

3 526

0,161

Domo+

2 945

0,122

2 501

0,114

BBC Lifestyle

1 352

0,056

2 296

0,105

Polsat Food

-

-

1 984

0,091

LOVE

710

0,029

472

0,022

Viacom Blink

970

0,040

249

0,011


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w czerwcu 2013 roku był serial „Śmierć na 1000 sposobów”, który do Polsatu Play przyciągnął 256 tys. widzów. Do rankingu top 10 stacji najwięcej, bo aż pięć pozycji wprowadziła stacja TVN Style. Trzy miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play. Ponadto w zestawieniu znalazły się dwie pozycje z TLC.

Raport TOP programów

Stacja

Wszyscy 4+

Program

AMR

SHR %

SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/

Polsat Play

256 407

2,81

Z PIERWSZYCH STRON GAZET /PROG.DOK.USA/

TLC

240 078

2,09

KRYSTYNA MAZUROWNA IDZIE POD NOZ SEKRETY CHIRURGII /REALITY SHOW POL./

TVN Style

222 029

1,80

CHLOPAKI DO WZIECIA /MAG.POL./

Polsat Play

216 425

1,54

PANI GADZET /PROG.PORAD.POL./

TVN Style

214 811

2,01

KOBIETA NA KRANCU SWIATA /CYKL REP.POL./

TVN Style

209 014

1,55

IDEALNA NIANIA /REALITY SHOW POL./

TVN Style

206 626

1,64

NIE DO UWIERZENIA! /SER. DOK. USA/

TLC

190 149

2,20

NA OSTRO - 2RUDE 4U TUBE /PROG.ROZR.USA/

Polsat Play

186 020

2,16

WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./

TVN Style

181 413

1,23

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN Style i Polsat Play na czele kanałów lifestylowych

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
@bezczelny
W grupie 4+ łatwo mieć dobrą oglądalność. Gorzej w 16-49
odpowiedź
User
olo
TVN Style..jest fantastyczne...Czekamy na ramówkę jesienną.
odpowiedź
User
Stefan
Polsat Play radzi sobie coraz lepiej. Sam często i chętnie oglądam. Osatnimi czasy postawili na rozwój ramówki i jak widać - wychodzi to na dobre.
odpowiedź