SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style liderem kanałów lifestylowych, Wedding TV straci najwięcej

W kwietniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród stacji lifestylowych umocnił się kanał TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogą Kuchnia+, z kolei najwięcej stracił Wedding TV.

TVN Style liderem kanałów lifestylowych, Wedding TV straci najwięcej

Udział TVN Style w kwietniu 2013 roku wyniósł 0,73 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 29,4 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął kanał TVN Turbo, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 15,6 proc. i wyniósł 0,45 proc. Z kolei ostatnie miejsce podium należało do TLC. Udział tej stacji wyniósł 0,40 proc., po spadku o 22,5 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mogła zajmująca szóste miejsce Kuchnia+, której udział w kwietniu br. zwiększył się o 57,3 proc. i wyniósł 0,14 proc.

Natomiast największy spadek w rankingu zanotował zajmujący ostatnią lokatę kanał Wedding TV, którego udział zmniejszył się aż o 73,8 proc. do poziomu nieco ponad 0,01 proc. 20 maja br. kanał zmieni nazwę na Love i wzbogaci swoją ofertą programową (więcej na ten temat)

wszyscy 4+
kwiecień20122013
StacjaAMRSHR %AMR SHR %
TVN Style34 0560,56144 9340,726
TVN Turbo32 6710,53828 1290,454
TLC31 3060,51624 7830,400
Polsat Play16 7380,27623 8340,385
Polsat Cafe16 6670,27517 2380,278
kuchnia+  5 4210,0898 6440,140
Domo+  4 6930,0775 2130,084
BBC Lifestyle3 2770,0543 0310,049
Polsat Food--2 7740,045
Viacom Blink1 4200,0237930,013
Wedding TV2 5270,0426540,011


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem z miejsca drugiego na pozycję lidera awansowała stacja TVN Style, której udział wzrósł tutaj o 31,6 proc. i ustabilizował się na poziomie 1,01 proc. Z kolei na drugie miejsce z pierwszego spadł kanał TVN Turbo (0,69 proc.; w dół o 17,2 proc.). Ostatnia lokata podium należała do TLC (0,60 proc.; - 15,1 proc.).

W grupie 16-49 największym wzrostem (o 44,0 proc.) pochwalić się mógł Polsat Play. Z kolei najwięcej straciła telewizja Wedding TV - było to aż 72,7 proc.

wszyscy 16-49
kwiecień20122013
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Style19 4770,76625 2091,008
TVN Turbo21 2600,83617 3070,692
TLC17 8670,70314 9270,597
Polsat Play8 0880,31811 4600,458
Polsat Cafe8 3200,3278 5070,340
kuchnia+  3 1940,1263 7370,149
Domo+  2 5520,1002 6100,104
Polsat Food--1 9650,079
BBC Lifestyle2 3450,0921 7360,069
Wedding TV1 1190,0443060,012
Viacom Blink9040,0362520,010


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w kwietniu 2013 roku było reality-show „Sekrety chirurgii”, który do TVN Style przyciągnął 274 tys. widzów. Do rankingu top 10 stacja ta wprowadziła najwięcej, bo aż siedem pozycji. Po jednym miejscu zajęły programy nadane przez TLC, TVN Turbo oraz Polsat Play.

Raport TOP programówStacjaWszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
SEKRETY CHIRURGII /REALITY SHOW POL./TVN Style273 8082,88
WOJCIECH CEJROWSKI - BOSO /CYKL REP.POL./TVN Style265 2582,37
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./TLC262 2272,70
PUCHAR POLSKI /MECZ PILKI NOZNEJ/TVN Turbo229 0951,62
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./TVN Style227 5791,74
NAJSZTUB SLUCHA /TALK SHOW POL./TVN Style220 3261,91
CHLOPAKI DO WZIECIA /MAG.POL./Polsat Play208 1231,36
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./TVN Style195 6271,46
PANI GADZET /PROG.PORAD.POL./TVN Style189 7271,64
WYCHOWANE NA SEKSIE /FILM DOK.USA/TVN Style188 3182,57


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem kanałów lifestylowych, Wedding TV straci najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl