SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style liderem oglądalności, Domo+ o 413 proc. do góry

Telewizja TVN Style została najpopularniejszym kanałem lifestylowym w kwietniu br. wyprzedzając siostrzaną stację TVN Turbo. Na trzecim miejscu pozostało TLC. Największy wzrost widowni zanotowało Domo+, a straciły jedynie dwa kanały: Fashion i Club TV.

TVN Style liderem oglądalności, Domo+ o 413 proc. do góry

Udział TVN Style wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,56 proc. po wzroście o 59,8 proc. - największym w pierwszej trójce zestawienia. Zapewniło to kobiecej stacji awans z miejsca drugiego na pierwsze.

Z pozycji lidera na drugą spadł męski kanał TVN Turbo, którego udział też jednak wzrósł - o 36,5 proc. do 0,54 proc. Na trzeciej lokacie utrzymała się telewizja TLC, notująca wzrost oglądalności o 55,9 proc. do 0,52 proc.

>>> „Perfekcyjna pani domu” spodobała się widzom, więc będą nowe odcinki

Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo+, którego udział poszedł do góry aż o 413,3 proc. i wyniósł 0,08 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji jedenastej na siódmą. Spore wzrosty zanotowały także kanały Wedding TV (250 proc.) i BBC Lifestyle (125 proc.).

Ponownie najwięcej stracił zajmujący ostatnie miejsce Fashion (0,01 proc., - 81,3 proc.). Oprócz niego spadek (chociaż tylko o 6 proc.) zanotował tylko jeszcze Club TV.

kwiecień Wszyscy 4+
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN Style 20 931 0,351 34 063 0,561
TVN Turbo 23 503 0,394 32 680 0,538
TLC 19 705 0,331 31 310 0,516
Polsat Play 15 046 0,252 16 744 0,276
Polsat Cafe 12 742 0,214 16 674 0,275
kuchnia+ 4 567 0,077 5 368 0,088
Domo+ 896 0,015 4 693 0,077
ITV 6 433 0,108 3 851 0,063
Club TV 4 011 0,067 3 824 0,063
BBC Lifestyle 1 416 0,024 3 277 0,054
Wedding TV 735 0,012 2 526 0,042
Viacom Blink - - 1 420 0,023
Fashion 962 0,016 196 0,003


W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia kolejność w pierwszej trójce była nieco inna. Liderem był kanał TVN Turbo (0,84 proc. udziału, wzrost o 34,4 proc.), na drugim miejscu znalazła się stacja TVN Style (0,77 proc., + 54,5 proc.), a trzecia była telewizja TLC (0,7 proc., + 64,4 proc.).

Liderem wzrostu w tej grupie także był kanał Domo+ (+ 525 proc.), a liderem spadku - Fashion (- 72,2 proc.).

kwiecień wszyscy 16-49
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 15 510 0,622 21 267 0,836
TVN Style 12 378 0,496 19 481 0,766
TLC 10 650 0,427 17 867 0,702
Polsat Cafe 6 540 0,262 8 324 0,327
Polsat Play 7 798 0,313 8 090 0,318
kuchnia+ 2 479 0,099 3 140 0,123
Domo+ 407 0,016 2 553 0,100
ITV 4 582 0,184 2 516 0,099
BBC Lifestyle 825 0,033 2 345 0,092
Club TV 1 832 0,073 1 944 0,076
Wedding TV 343 0,014 1 118 0,044
Viacom Blink - - 904 0,036
Fashion 446 0,018 131 0,005


Najchętniej oglądanym programem w kanałach lifestylowych w kwietniu br. był mecz “Pucharu Polski”, który do TVN Turbo przyciągnął 259 tys. widzów. W top 10 znalazły się łącznie trzy pozycje z anteny TVN Turbo. Jednak najwięcej programów w zestawieniu umieściła telewizja TVN Style - było ich sześć.

Raport top programów wszyscy 4+
Program Stacja AMR SHR %
PUCHAR POLSKI /MECZ PILKI NOZNEJ/ TVN Turbo 258 620 1,98
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 247 637 2,43
WOJCIECH CEJROWSKI - BOSO /CYKL REP.POL./ TVN Style 235 470 2,48
PIERWSZE ZWIASTUNY WIOSNY TVN Style 233 156 2,42
PERFEKCYJNA PANI DOMU /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 201 784 1,95
PORODOWKA /PROG.DOK.USA./ TLC 201 385 1,47
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./ TVN Turbo 196 211 1,67
MIASTO KOBIET /MAGAZYN/ TVN Style 186 506 1,94
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/ TVN Turbo 181 435 1,71
ZAWODY /SER.DOK.POL./ TVN Style 176 505 1,63

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem oglądalności, Domo+ o 413 proc. do góry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl