SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style na czele stacji lifestylowych, Polsat Play wyprzedził TVN Turbo

We wrześniu 2013 roku pozycja lidera oglądalności wśród stacji lifestylowych należała do TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle, natomiast na przeciwnym biegunie znalazł się Viacom Blink!.

TVN Style na czele stacji lifestylowych, Polsat Play wyprzedził TVN Turbo

Udział TVN Style we wrześniu 2013 roku wyniósł 0,75 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 3,8 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Z czwartej na drugą lokatę awansował skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 44,1 proc. i wyniósł 0,50 proc. Ostatnie miejsce podium zajął męski kanał TVN Turbo. Udział tej stacji wyniósł 0,47 proc., po wzroście o 2,0 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mogła zajmująca dziewiąte miejsce BBC Lifestyle, której udział w badanym miesiącu zwiększył się o 68,6 proc. i wyniósł 0,06 proc.

Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się o 38,7 proc. do poziomu 0,02 proc.

wszyscy 4+

wrzesień

2012

2013

Stacja

AMR

SHR %

AMR 

SHR %

TVN Style

40 203

0,718

43 109

0,745

Polsat Play

19 403

0,347

28 940

0,500

TVN Turbo

25 801

0,461

27 170

0,470

TLC

28 784

0,514

22 613

0,391

Polsat Cafe

15 062

0,269

17 848

0,309

kuchnia+

6 940

0,124

8 442

0,146

Domo+

7 038

0,126

6 681

0,116

Polsat Food

-

-

3 456

0,060

BBC Lifestyle

1 936

0,035

3 410

0,059

LOVE

1 465

0,026

1 243

0,021

Viacom Blink

1 722

0,031

1 101

0,019


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem także pozycja lidera należała do TVN Style, której udział spadł tutaj o 6,2 proc. i wyniósł 0,96 proc. Z trzeciego na drugie miejsce awansował kanał TVN Turbo, którego udział w porównaniu do września 2012 roku się nie zmienił i wyniósł 0,72 proc. Ostatnią lokatę podium zajął Polsat Play, który rok wcześniej był czwarty (0,60 proc.; w górę o 45,8 proc.).

Również i w tym ujęciu największym wzrostem (o 102,4 proc.) pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle. Z kolei najwięcej także i tutaj stracił Viacom Blink! - było to aż 60,0 proc.

wszyscy 16-49

wrzesień

2012

2013

Stacja

AMR

SHR %

AMR 

SHR % 

TVN Style

24 414

1,027

22 938

0,963

TVN Turbo

17 060

0,717

17 060

0,717

Polsat Play

9 709

0,408

14 170

0,595

TLC

17 119

0,720

12 626

0,530

Polsat Cafe

7 859

0,331

8 996

0,378

kuchnia+

3 767

0,158

3 670

0,154

Domo+

3 157

0,133

2 781

0,117

Polsat Food

-

-

2 490

0,105

BBC Lifestyle

1 001

0,042

2 025

0,085

LOVE

775

0,033

674

0,028

Viacom Blink

951

0,040

380

0,016


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych we wrześniu 2013 roku był mecz Ligi Europejskiej, który do TVN Turbo przyciągnął aż 606 tys. widzów. Do rankingu top 10 programów najwięcej, bo aż pięć pozycji wprowadziła stacja TVN Style. Po dwa miejsca zajęły programy nadane przez TVN Turbo oraz Polsat Play. Ponadto w zestawieniu znalazła się jedna pozycja z TLC.

Raport TOP programów

Stacja

Wszyscy 4+

Program

AMR

SHR %

LIGA EUROPEJSKA UEFA /MECZ PILKI NOZNEJ/

TVN Turbo

605 930

4,99

CHLOPAKI DO WZIECIA /MAG.POL./

Polsat Play

278 971

1,95

ZYCIE BEZ WSTYDU /REALITY SHOW POL./

TVN Style

255 752

2,85

SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/

Polsat Play

236 362

2,62

ENEA EKSTRALIGA /ZUZEL/

TVN Turbo

222 057

1,54

W ROLI GLOWNEJ ... /TALK SHOW POL./

TVN Style

210 509

2,09

MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./

TVN Style

208 274

1,73

SABLEWSKIEJ SPOSOB NA MODE /PROG.PORAD.POL./

TVN Style

196 129

1,96

WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./

TLC

193 283

2,21

SMIERC Z PRZEJEDZENIA /FILM DOK.ANG./

TVN Style

188 525

1,40

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele stacji lifestylowych, Polsat Play wyprzedził TVN Turbo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
note2.0elo
"Ostatnie miejsce podium zajął kobiecy kanał TVN Turbo" - nie mam więcej pytań do świadka.
9 8
odpowiedź
User
note2.0elo
No i wprowadzono poprawkę. Ma się ten refleks. Seriously...
8 8
odpowiedź