SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Turbo i TVN Style liderami, TLC z największym wzrostem

Największy wzrost widowni wśród kanałów lifestylowych w październiku br. zanotowała nowa stacja TLC, powstała z przekształcenia Discovery Travel & Living. Natomiast liderami rankingu były jak zwykle kanały TVN Turbo i TVN Style.
 

Będący na pierwszym miejscu zestawienia męski kanał TVN Turbo miał w październiku br. udział na poziomie 0,39 proc. po wzroście o 13,2 proc. Drugą pozycję zajął kierowany do pań kanał TVN Style z udziałem wynoszącym 0,36 proc., notując wzrost o 0,3 proc.
 
Dalej w rankingu znalazły się stacje lifestylowe Polsatu, które we wrześniu br. poszerzyły zasięg o platformę Cyfra+. Udział skierowanego do panów Polsat Play wzrósł o 38,6 proc. do 0,21 proc. Natomiast wynik kobiecego Polsat Cafe skoczył o 103,1 proc. do 0,20 proc.

Jeszcze większy wzrost oglądalności zanotował kanał rozrywkowy dla kobiet TLC powstały w październiku br. po rebrandingu stacji Discovery Travel & Living (więcej na ten temat) Jego udział w rynku wyniósł 0,17 proc. po wzroście aż o 119,7 proc. Trzeba też dodać, że stacja ta pod koniec czerwca br. poszerzyła zasięg o platformę Cyfrowy Polsat.

Liderem spadku była z kolei modowa stacja Fashion, zajmująca przedostatnią lokatę w zestawieniu. Jej udział zmalał o 67,6 proc. 

  Wszyscy 4+
październik 2009   2010  
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN_Turbo 21 060 0,341 23 531 0,386
TVN_Style 22 272 0,361 22 098 0,362
Polsat Play 9 447 0,153 12 919 0,212
Polsat Cafe 5 901 0,096 11 890 0,195
TLC 4 664 0,076 10 186 0,167
Zone Club 8 879 0,144 5 014 0,082
kuchnia.tv 2 884 0,047 2 919 0,048
BBC Lifestyle 4 529 0,073 2 354 0,039
Fashion 2 313 0,037 725 0,012
Domo 1 684 0,027 606 0,010

 

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był także kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,64 proc. udziału i zanotował wzrost o 11,8 proc. Na drugim miejscu uplasowała się telewizja TVN Style (0,52 proc. udziału, spadek o 0,8 proc.), trzeci był Polsat Play (nieco ponad 0,25 proc., +30,4 proc.), a czwarty - kanał Polsat Cafe (0,25 proc., + 104,9 proc.).
 
Wzrost widowni TLC w grupie 16-49 był jeszcze większy niż w 4+, bo wyniósł aż 189 proc. Natomiast spadek Fashion był tutaj niższy – stacja straciła 44,8 proc. 

  wszyscy 16-49
październik 2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN_Turbo 15 197 0,570 16 870 0,637
TVN_Style 13 868 0,520 13 681 0,516
Polsat Play 5 171 0,194 6 695 0,253
Polsat Cafe 3 246 0,122 6 634 0,250
TLC 1 960 0,073 5 584 0,211
Zone Club 4 327 0,162 2 856 0,108
BBC Lifestyle 2 523 0,095 1 503 0,057
kuchnia.tv 1 030 0,039 1 434 0,054
Fashion 783 0,029 434 0,016
Domo 890 0,033 355 0,013


 Najpopularniejszym programem w TVN Turbo w październiku br. był mecz Pucharu Polski, który zgromadził widownię na poziomie 182 tys. osób. 

Raport top programów
TVN Turbo Wszyscy 4+
Program AMR SHR %
PUCHAR POLSKI /MECZ PILKI NOZNEJ/ 182 371 1,240
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./ 144 499 1,490
ICE ROAD TRUCKERS /SER.DOK.KAN.USA/ 140 282 1,260
TURBO KAMERA /MAG.MOTOR.POL./ 131 564 1,530
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./ 127 058 0,910
JAK TO RUSZYC /MAG.MOTOR.POL./ 115 214 1,000
HOTEL EROTICA /SER.EROT.USA/ 115 049 1,220
RATOWNIK 11 /SER.DOK.POL./ 107 485 1,300
RAPORT TURBO /MAG.MOTOR.POL./ 107 459 0,790
ZAKUP KONTROLOWANY /MAG.MOTO.POL./ 105 972 0,640


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: TVN Turbo i TVN Style liderami, TLC z największym wzrostem

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Kanały Polsatu bardzo ładnie. Oby tak dalej.
0 0
odpowiedź
User
kaja
do Gembala.....non stop chwalisz ten KIEPSKI,MARNY Polsat. Na media2.pl tak samo wychwalasz a on ma cieniutkie wyniki oglądalności,oj słabiutko TVN GÓRĄ.
0 0
odpowiedź
User
koko
Polsat ma baaardzo niskie notowania
0 0
odpowiedź