SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Turbo liderem - TLC traci a Domo+ sześć razy zwiększyło wynik

Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w lutym br. było TVN Turbo, które wyprzedziło TLC, notujące pierwszy od wielu miesięcy spadek oglądalności. Największy, niemal sześciokrotny wzrost udziału odnotowała stacja Domo+.

TVN Turbo liderem - TLC traci a Domo+ sześć razy zwiększyło wynik

Udział TVN Turbo wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,45 proc. po wzroście o 21,1 proc. Zapewniło to męskiej stacji awans z miejsca drugiego na pierwsze. Z pozycji lidera na drugą spadł natomiast kobiecy kanał TLC. 0,41 proc. Stacja ta zanotowała pierwszy od wielu miesięcy spadek udziału. Nie był on jednak duży - wyniósł tylko 3,1 proc., co dało jej 0,41 proc. udziału.

Trzecia lokata przypadła TVN Style, która zanotowała wzrost o 10,4 proc. i osiągnęła udział na poziomie 0,39 proc. Znów mniejszy wzrost (o 5,9 proc.) zanotowała cechująca się do tej pory większą dynamiką konkurencyjna telewizja Polsat Cafe. Jej udział to 0,25 proc., co zaowocowało miejscem piątym.

Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo+, którego udział poszedł do góry aż o 470 proc. i wyniósł 0,11 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji dziesiątej na szóstą. Ponownie najwięcej stracił zajmujący ostatnie miejsce kanał Fashion (0,01 proc., - 77,3 proc.).

luty Wszyscy 4+
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN Turbo 25 841 0,374 31 414 0,453
TLC 28 977 0,419 28 171 0,406
TVN Style 24 679 0,357 27 371 0,394
Polsat Play 13 615 0,197 19 356 0,279
Polsat Cafe 16 355 0,237 17 451 0,251
Domo 1 357 0,020 7 946 0,114
kuchnia.tv 5 701 0,082 7 924 0,114
Club TV 6 722 0,097 5 968 0,086
BBC Lifestyle 2 300 0,033 5 444 0,078
ITV 6 853 0,099 4 761 0,069
Wedding TV 1 022 0,015 3 204 0,046
Viacom Blink - - 1 211 0,017
Fashion 1 523 0,022 317 0,005


W grupie 16-49 kolejność w pierwszej trójce był taka sama. Liderem w lutym br. był kanał TVN Turbo (0,67 proc. udziału, wzrost o 7,2 proc.), na drugim miejscu znalazło się TLC (0,53 proc. udziału, spadek o 12,7 proc.), a trzecia była stacja TVN Style (0,52 proc., + 6,6 proc.).

Liderem wzrostu w tej grupie także był kanał Domo+ (+ 227,6 proc.), a liderem spadku - Fashion (- 53,3 proc.). 

luty wszyscy 16-49
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 17 934 0,629 19 212 0,674
TLC 17 345 0,608 15 138 0,531
TVN Style 13 866 0,486 14 766 0,518
Polsat Play 7 234 0,254 9 784 0,343
Polsat Cafe 8 208 0,288 9 126 0,320
kuchnia.tv 3 041 0,107 4 724 0,166
BBC Lifestyle 1 453 0,051 3 647 0,128
ITV 4 239 0,149 3 210 0,113
Domo 821 0,029 2 700 0,095
Club TV 3 387 0,119 2 611 0,092
Wedding TV 544 0,019 1 347 0,047
Viacom Blink - - 763 0,027
Fashion 438 0,015 201 0,007


Najchętniej oglądanym programem w kanałach lifestylowych w lutym br. był serial “Śmierć na 1000 sposobów”, który do Polsat Play przyciągnął 201 tys. widzów. W top 10 znalazły się poza tym po trzy pozycje TVN Style i TLC oraz dwie z anteny TVN Turbo. 

Raport top programów Wszyscy 4+
Program Stacja AMR SHR %
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/ Polsat Play 201 034 2,06%
2011 NIEZAPOMNIANE CHWILE /PROG.ROZR.POL./ TVN Style 184 110 1,49%
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/ TVN Turbo 175 939 1,37%
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 169 647 1,69%
TROJACZKI SPECJALNEJ TROSKI /FILM DOK.USA/ TLC 166 552 1,25%
DOKTOR G - NAJBARDZIEJ SZOKUJACE PRZYPADKI TLC 165 334 1,73%
S.O.S. DLA SWIATA /REP.POL./ TVN Style 158 558 1,51%
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./ TVN Turbo 158 421 1,55%
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ TLC 157 788 1,77%
ZAGADKI SEKSUALNOSCI /PROG.DOK.USA/ TLC 157 369 1,79%

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN Turbo liderem - TLC traci a Domo+ sześć razy zwiększyło wynik

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick1
TLC okazało się byc stacja niekonczacych powtorek!
8 8
odpowiedź
User
julian
A ja ogladam Play. Maja najlepsze polskie programy. Najlepsze to Polawiacze, zjedz Rosje, granice odwagi i samo sie nie zrobi z Przemkiem JaJah Frankowskim. Pozdrawiam.
8 8
odpowiedź
User
OLO
dane się nie zgadzają!
8 8
odpowiedź