SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN ucieka Polsatowi

Telewizja TVN odnotowała w styczniu 2007 r. największe wpływy reklamowe spośród wszystkich stacji telewizyjnych. TVN24 liderem kanałów tematycznych.

TVN zarobiła 117 726 907 zł, czyli o ponad 36 mln zł więcej niż analogicznym okresie 2006 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 84 162 694 zł (4,8 milionów zł więcej niż w 2006 roku).

Na trzecim miejscu telewizyjna "Jedynka" a na czwartym uplasowała się "Dwójka" - oba kanały telewizji publicznej zanotowały wzrost wpływów reklamowych.

Wśród kanałów tematycznych najwięcej zarobiła TVN24 - wzrost z 4,6 mln zł do 9,6 mln zł.

Wszystkie monitorowane telewizje zarobiły w styczniu 2007 roku 453 825 599 zł wobec 333 958 524 zł w 2006 roku. 

bez autopromocji
Rok / Miesiąc I.2007
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: TV 453 825 599 zł
TVN 117 726 907 zł
POLSAT 84 162 694 zł
TVP 1 78 119 678 zł
TVP 2 53 317 533 zł
TV 4 15 354 155 zł
TELE 5 9 843 188 zł
TVN 24 9 647 787 zł
TVN SIEDEM 8 605 769 zł
AXN od 2007.01 6 911 532 zł
MTV 6 395 100 zł


 

bez autopromocji
Rok / Miesiąc I.2006
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: TV 333 958 524 zł
TVN 81 413 887 zł
POLSAT 79 313 909 zł
TVP 1 60 383 830 zł
TVP 2 39 529 146 zł
TV 4 11 986 859 zł
TELE 5 10 390 635 zł
TVN SIEDEM 7 614 527 zł
TVN 24 4 656 681 zł
VIVA POLSKA 3 677 580 zł
DISCOVERY CHANNEL 3 489 010 zł

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN ucieka Polsatowi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl