SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Rekordowy budżet TVN na wiosenną ramówkę. Edward Miszczak: znaczna część środków dla TVN7

Telewizja TVN wiosną na głównej antenie pokaże cztery nowości: seriale „Szóstka”, „Odwróceni. Ojcowie i córki” i „Chyłka - Zaginięcie” oraz reality-show „Starsza pani musi fiknąć”. Dwa duże projekty trafią również do Siódemki. - W ramówkę zainwestowaliśmy rekordowy budżet. Znaczną część środków przeznaczyliśmy na dwie produkcje własne dla TVN7 - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.

Konferencja ramówkowa TVN Discovery Polska - wiosna 2019; fot. Mchał Kurdupski Article

Wczoraj Grupa TVN Discovery na konferencji prasowej zaprezentowała wiosenną ramówkę w swoich kanałach telewizyjnych. - Zeszłoroczona jesień była najlepsza w historii grupy - powiedział Piotr Korycki, prezes Grupy TVN Discovery Polska.

„Szóstka”, „Odwróceni. Ojcowie i córki” i „Chyłka - Zaginięcie” serialowymi nowościami

Nowy serial TVN „Szóstka” to 6-odcinkowa produkcja przedstawia historię dawców przeszczepów - tłem historii są przygotowania do przeszczepu łańcuchowego trzech nieznanych sobie par (ojca i córki, męża i żony, chłopaka i byłej dziewczyny).

W obsadzie serialu znaleźli się: Gabriela Muskała, Grzegorz Damięcki, Mateusz Rusin, Maja Pankiewicz, Marianna Zydek, Julia Wyszyńska, Sławomir Orzechowski, Marcin Bosak, Marian Dziędziel, Agnieszka Pilaszewska, Szymon Piotr Warszawski oraz Magda Biegańska.

Premierowe odcinki „Szóstki” TVN pokazywać będzie w niedziele o godz. 21.30, począwszy od 24 lutego 2019 roku.

- Jesienią testowaliśmy nowe pasmo serialowe w niedzielnym prime-time. Zdecydowaliśmy też, że będziemy pokazywać w tym paśmie dwa ambitniejsze projekty liczące po około 6-8 odcinków na sezon. Zarówno „Pułapka”, jak i „Pod powierzchnią” okazały się sukcesem, dlatego wiosną w tym czasie będziemy emitować „Szóstkę”, czyli nasz kolejny serial premium - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska. - Decyzję jaki serial wyemitujemy po „Szóstce” podejmiemy w ciągu najbliższych tygodni. Oprócz tego w ramówce zobaczymy kultowych „Odwróconych. Ojcowie i córki” oraz „Chyłkę”. Obecnie pracujemy nad 11 nowymi serialami, będziemy wprowadzać je w kolejnych ramówkach - dodaje Miszczak.

Telewizja TVN na chwilę obecną ma gotowe jeszcze dwa nowe seriale, ale nadawca na chwilę obecną nie podaje szczegółów na ich temat. Być może to któraś z tych produkcji trafi do niedzielnego prime-time TVN po zakończeniu „Szóstki”. Decyzja ta ma zostać podjęta w ciągu paru najbliższych tygodni.

W poniedziałki o 21.30 (od 18 lutego) widzowie stacji będą mogli śledzić serial „Odwróceni. Ojcowie i córki”, będący kontynuacją „Odwróconych” sprzed 12 lat. Drugi sezon produkcji opowie o dalszych losach byłego gangstera Blachy (w tej roli Robert Więckiewicz) i emerytowanego policjanta Sikory (Artur Żmijewski). W odcinkach pojawią się dorosłe dzieci bohaterów, natomiast skruszony świadek koronny zostanie celebrytą, który wydał kilka książek o mafii i korzysta ze swojej dawnej złej sławy.

W produkcji wystąpią również m.in. Małgorzata Foremniak, Małgorzata Mikołajczak, Tomasz Schuchardt, Anna Dereszowska, Wojciech Zieliński, Andrzej Zieliński, Janusz Chabior, Andrzej Grabowski, Olaf Lubaszenko, Mirosław Zbrojewicz, Tomasz Ziętek, Bartosz Gelner i Bartosz Bielenia.

Wiosną 2019 roku TVN pokaże również serial „Chyłka - Zaginięcie”. Siedmioodcinkowa produkcja powstała specjalnie z myślą o platformie Player.pl, ale Telewizja TVN już od początku rozważała jej emisję również w linearnym kanale. Premierowe odcinki serialu na antenie TVN będzie można oglądać w soboty o godz. 20.00, począwszy od 23 lutego 2019 roku.

Serial „Chyłka - Zaginięcie” oparty jest na tomie „Zaginięcie” autorstwa Remigiusza Mroza. W telewizyjnej wersji powieści autorstwa Remigiusza Mroza w główną rolę wcieli się Magdalena Cielecka. W obsadzie serialu znaleźli się również: Filip Pławiak, Katarzyna Warnke, Olga Bołądź, Michał Żurawski, Szymon Bobrowski, Jacek Koman, Jerzy Schejbal, Mirosław Baka, Artur Żmijewski, Piotr Głowacki, Piotr Stramowski, Mirosław Haniszewski, Piotr Żurawski oraz Jakub Gierszał.

„Starsza pani musi fiknąć” nowym reality-show

W wiosennej ramówce TVN pojawi się nowy reality-show „Starsza pani musi fiknąć” będącego polską wersją „50 Ways to Kill Your Mammy”.

W programie udział biorą matki (lub w niektórych przypadkach ojcowie) wraz ze swoim znanym dzieckiem albo dziecko ze znanym rodzicem. Formuła cyklu polega na tym, że dziecko wymyśla rodzicowi do zrealizowania różne zadania wymagające dużej odwagi, np. skok na bungee, nurkowanie z rekinami, czy jazda na strusiu.

W każdym odcinku wystąpi inna para. Pojawią się wokalista Dawid Kwiatkowski ze swoją mamą, Andrzej Piaseczny z mamą oraz Paweł Fajdek z tatą. Oprócz nich pojawi się jeszcze pięć innych par, w tym: Magda Gessler, Joanna Krupa, Joanna Jędrzejczak i Tomasz Szczepanik.

Zdjęcia do programu są realizowane od jesieni ub.r. Prace na planie odbywają się w różnych lokalizacjach na świecie.

„Starsza pani musi fiknąć” w TVN zadebiutuje w kwietniu br. Na chwilę obecną nie jest jeszcze znane pasmo emisji reality-show. - „Starsza pani musi fiknąć” to fantastyczny i zaskakujący projekt. Jest w nim tyle dobra, miłości i humorystycznych sytuacji, że widzowie go pokochają. Dzięki niemu będzie można poznać nieznane dotąd oblicze celebrytów i ich rodziców, głównie matek. W ofercie rozrywkowej pojawi się także bardzo mocna edycja „Agenta” z wyjątkowym składem uczestników - komentuje nam dyrektor programowy TVN Discovery Polska.

Kontynuacje znanych projektów

W wiosennej ramówce TVN znajdą się również kolejne edycje znanych już widzom programów i seriali. We wtorki o 21.30 (od 19 lutego) będzie można oglądać „Diagnozę”, w środy o 21.30 (od 20 lutego) - „Agent - Gwiazdy”, w czwartki o 21.30 (od 21 lutego) - „Kuchenne rewolucje”, w niedziele o 20.00 (od 24 lutego) - „MasterChef Junior”, we wtorki o 22.30 (od 19 lutego) - „Kuba Wojewódzki”, od poniedziałku do czwartku o 20.15 - „Na Wspólnej”, od poniedziałku do czwartku o 20.55 - „Milionerzy”

Na antenę stacji powrócą również paradokumenty: „Szkoła”, „19+”, „Szpital” i „Ukryta prawda” (od 19 lutego). Bez zmian codziennie o 8.00 będzie można śledzić „Dzień dobry TVN”, o 19.00 - „Fakty”, a o 19.50 „Uwagę” (w weekendy - o 19.45).

Widzowie zobaczą także kolejne sezony: „36,6”, „Efektu domina”, „Superwizjera”, czy „Co za tydzień?”.

Dwa duże projekty w TVN7 „Drugi duży kanał”

Telewizja TVN postanowiła w tym roku zainwestować w TVN7, w którym znajdą się dwa duże projekty. Pierwszym z nich jest telenowela „Zakochani po uszy”, która wystartowała w poniedziałek (przez pierwsze cztery tygodnie jest emitowana również w TVN).

Jest to autorski projekt Telewizji TVN, który powstaje z myślą o emisji w Siódemce. Fabuła telenoweli skupia się na wakacyjnej miłości Asi (w tej roli Katarzyna Grabowska) i Piotra (Michał Meyer), która zostaje nieoczekiwanie przerwana. Oboje spotykają się przypadkiem po latach, ale mają już bagaż doświadczeń, który przeszkadza w rozkwitaniu młodzieńczej miłości: Asia przechodzi przez bolesne rozstanie, a Piotr spotyka się z Sylwią (Kamila Kamińska).

Widzowie w serialu również zobaczyć mogą takich aktorów, jak: Filip Gurłacz, Maja Hirsch, Marta Bizoń, Karol Jankiewicz, Mia Goti, Zuzanna Lit, Marianna Linde, Bartosz Kotschedoff, Dariusz Wieteska, Ewa Kaim, Justyna Schneider, Maciej Jagodziński, Krzysztof Piątkowski, Justyna Ducka i Aldona Janowska.

W połowie marca w TVN7 zadebiutuje głośny reality-show „Big Brother”, który na polski rynek powróci po 11 latach przerwy.

W nowej edycji reality wystąpi 15 uczestników, którzy przez 90 dni będą mieszkać w Domu Wielkiego Brata naszpikowanym kamerami. Uczestnicy zostaną wybrani w castingu, który rozpoczął się w połowie grudnia ub.r. i nadal trwa. Wczoraj informowaliśmy, że do tej pory do programu zgłosiło się jak 12 tys. kandydatów.

Główną prowadzącą programu została Agnieszka Woźniak-Starak, ale obok niej „Big Brother” ma współprowadzić jeszcze kilka osób.

W nowej edycji „Big Brothera” producenci postawią mocno na interaktywność. Właśnie na ten aspekt reality zwracali uwagę eksperci, pytani przez portal Wirtualnemedia.pl o potencjał tego formatu we współczesnej telewizji. Szefowa TVN7 i TVN Fabuła Katarzyna Mazurkiewicz w rozmowie z nami ostatnio podkreślała, że interakcje z widzami wpłyną na cały program.

- To będzie ważny i przełomowy rok dla TVN7, rok inwestycji programowych i rozwoju. Stwierdziliśmy, że to dobry moment aby zbudować drugi duży kanał, który byłby uzupełnieniem dla TVN. Siódemka ma ogromy potencjał, jest dostępna w każdym domu, podobnie jak główna stacja. Można ją oglądać zarówno w naziemnej telewizji cyfrowej, jak i u operatorów kablowo-satelitarnych. Dlatego postanowiliśmy zainwestować w ten kanał - mówi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak. - Do tej pory nasze budżety produkcyjne wkładaliśmy w główną antenę, a teraz musieliśmy pozyskać dodatkowe środki, aby wyprodukować nowe programy dla TVN7. Wierzę, że emisja „Zakochanych po uszy” i „Big Brother” wpłynie na wzrost oglądalności TVN7. Obie produkcje nakierowane są na młodych widzów - dodaje.

Nadawca inwestuje w ramówkę rekordowy budżet

Edward Miszczak w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl informuje, że celem TVN na wiosną 2019 roku jest bycie liderem oglądalności w grupie komercyjnej 16-49. - Jesienią osiągnęliśmy fantastyczne wyniki, chcemy kontynuować dobrą passę. Wypuszczamy na rynek świetne jakościowo produkty i dzięki nim budujemy przewagę nad konkurencją - mówi nam.

Dyrektor programowy TVN Discovery Polska zdradził nam, że nadawca na wiosenną ramówkę wydał rekordową kwotę pieniędzy. - W ramówkę zainwestowaliśmy rekordowy budżet. Wiąże się to z tym, że realizujemy wiele wysokobudżetowych programów na naszą główną antenę. Znaczną część środków przeznaczyliśmy na dwie produkcje własne dla TVN7 - „Big Brother” oraz nową telenowelę „Zakochani po uszy” - tłumaczy.

„Czekam w TVN” - gwiazdy śpiewają i tańczą disco w spocie wizerunkowym

W wiosennym spocie wizerunkowym TVN występuje 17 gwiazd stacji, które chcą śpiewają specjalnie napisaną piosenkę „Czekam w TVN” oraz tańczą w rytmie disco. - Tegoroczny spot to pastisz. Bawimy się konwencją, którą na pewno odczytają nasi widzowie - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, wiceprezes i dyrektor programowy TVN Discovery Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rekordowy budżet TVN na wiosenną ramówkę. Edward Miszczak: znaczna część środków dla TVN7

42 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
As
TVN przypomina trochę Titanica przed zderzeniem z góra lodowa.
88 45
odpowiedź
User
walter
Wygląda niesamowicie.

TVP i Polsat mogą się bać.
46 65
odpowiedź
User
z okna
i najfajniejsze są te prowadzące z tvn24, które za gwiazdki robią. I po kiego Bojan w to się jeszcze wpakował, tzn. w tzw ściankę się wpakował - reporter z krwi i kości po prostu olewa celebryctwo
34 12
odpowiedź
User
Mira
Wygląda niesamowicie.

TVP i Polsat mogą się bać.

W końcu wprowadzają jedną nowość rozrywkową od kwietnia czekając aż TVP zakończy Sanatorium Miłości.
50 6
odpowiedź
User
Rocky
Słabiutko, stawiam na Polsat
34 43
odpowiedź