SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN zdecydowanym liderem

We wrześniu 2006 roku telewizja TVN zanotowała największe wpływy z reklam, zdecydowanie wyprzedzając Polsat i TVP.

"TVN" zwiększyła we wrześniu cennikowe wpływy netto z reklam do 190,2 mln zł, czyli o prawie 58 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z danych firmy Expert Monitor. 

Na drugim miejscu znalazł się dotychczasowy lider telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 163 071 655  zł (ponad 6 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

TVP 1 miała 118,9 mln zł (wzrost o 11 mln zł) a czwarta 'Dwójka' – 99,7 mln zł (wzrost o 18 mln zł) wpływów reklamowych.

 

bez autopromocji
Rok / MiesiącIX.2006
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: TV695 234 005 zł
TVN190 198 209 zł
POLSAT163 071 655 zł
TVP 1118 986 395 zł
TVP 299 720 455 zł
TV 416 099 175 zł
MTV13 719 918 zł

bez autopromocji
Rok / MiesiącIX.2005
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: TV586 537 440 zł
POLSAT156 885 421 zł
TVN132 810 288 zł
TVP 1107 662 410 zł
TVP 281 047 328 zł
TV 412 686 814 zł
TVN SIEDEM12 526 889 zł

 
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: TVN zdecydowanym liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl