SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN zwiększa wydatki programowe. Będzie podwyżka cen reklam

Grupa TVN zamierza w tym roku wydać na program o 20-25 mln zł więcej niż w ub.r. Spółka zapowiedziała też podwyżkę cen reklam i chce by jej przychody rosły bardziej dynamicznie niż rynek reklamy telewizyjnej.

Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN Article

- Firma przeprowadzi dalsze inwestycje w ciągu tego roku. Szacujemy, że mówimy o przedziale 20 - 25 mln zł - powiedział na konferencji prasowej John Driscoll, wiceprezes Grupy TVN ds. finansów, pytany o wzrost tegorocznych wydatków na program.

Główna antena TVN przygotowała już wiosenną ramówkę. Znajdzie się w niej sporo wysokobudżetowych produkcji, m.in. nowe widowisko „Mali Giganci”, reality-show „Piekielny hotel”, dwa komediowe seriale „Mąż czy nie mąż” i „Nie rób scen”, a także powracające na antenę po latach programy „Mamy Cię” i „You Can Dance! Po prostu tańcz”.

Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN, poinformował, że spółka planuje również podwyżkę cen reklam. - Podnieśliśmy ceny w zeszłym roku na głównej antenie i w kanałach tematycznych. W tym roku planujemy marginalną podwyżkę cen reklam w głównym kanale i bardziej znaczącą w stacjach tematycznych - powiedział Tellenbach.- Ceny są jednym z czynników rozwoju przychodów reklamowych głównej anteny TVN. Oczywiście oglądalność jest drugim czynnikiem - dodał.

Tellenbach powiedział, że spółka oczekuje, iż w tym roku rynek reklamy telewizyjnej osiągnie wzrost na średnim jednocyfrowym poziomie (w ub.r. wzrósł on o blisko 5 proc.). TVN liczy na osiągnięcie wyższej dynamiki wzrostu przychodów. - Spodziewamy się, że skonsolidowane przychody wzrosną w jednocyfrowym tempie, w przedziale od średniego do wysokiego - mówił na konferencji prasowej prezes TVN.

W 2014 roku łączne przychody Grupy TVN wyniosły 1,59 mld zł i były o 3,6 proc. wyższe niż rok temu. Z kolei przychody  z reklam i sponsoringu wzrosły o 5,1 proc. Zysk netto spółki uplasował się na poziomie 189 zł wobec 207 mln zł straty rok wcześniej (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN zwiększa wydatki programowe. Będzie podwyżka cen reklam

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
abc
Poziom programów TVN jest żenujący, seriale klasy C, rozrywka, która śmieszy chyba tylko Miszczaka.
40 18
odpowiedź
User
Mareczek
Szkoda tylko że od 5 lat nie inwestują w ludzi. starych (drogich na umowach) się zwalnia. zdolni młodzi sami uciekają jak szczury. Zostały same tanie miernoty i wazeliny bez fantazji i polotu - stękają narzekają i czekają ...morale jest fatalne w każdym dziale tej firmy, w każdym pionie - to obraz współczesnego PGRu. Wstyd się przynać że pracuję w Tvn ...gdzie prezes ma 6milonów na miesiąc a wydawca 5 tyś na dzieło!
33 11
odpowiedź
User
Nie pracuję w TVN
Mimo że tam nie pracuję i nigdy nie pracowałem to jakoś tęsknię za Janem Wejchertem... Niby słabo widoczny a jednak jego odejście (niestety nie tylko z firmy) jest bardzo zauważalne...
20 8
odpowiedź
User
Jan
Podpisuje sie pod tym co napisal mareczek! Niestety nim dac na podwyzki dla pracownikow to laduja pieniadze grube miliony tam gdzie nie trzeba.

Po 4 latach pracy w tvn poziom irytacji byl bardzo duzy na tyle ze po prostu czlowiek szedl do roboty z obrzydzeniem - dlatego zminilem prace i przyznam ze sa miejsca w mediach gdzie dba sie o pracownika;)) nie mniej epizod w tvn sie przydal bo tak jak w kazdym miejscy pracy zodbylem doswiadczenie;)
19 8
odpowiedź
User
Tommy
Zdecydowanie wolę Polsat !
16 20
odpowiedź