SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN zyskał dzięki 'Odwróconym'

Sensacyjny serial 'Odwróceni' miał nieco gorsze wyniki oglądalności niż piątkowe pasmo TVN rok temu, ale poprawił za to udziały stacji w komercyjnej grupie docelowej.

Średnio 2,64 mln widzów oglądało emitowany w TVN od 16 marca do 8 kwietnia w piątki o 20.00 serial „Odwróceni” – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl

Udziały produkcji w rynku telewizyjnym wyniosły 19,36 proc. w grupie wszystkich widzów, zaś wyższe były wśród osób z grupy wiekowej 16-49 lat, gdzie ukształtowały się na poziomie 21,79 proc.

Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek (3,89 mln osób), najmniej - ostatni (1,73 mln). Premierowy epizod miał także najwyższe udziały w rynku (24,5 proc.), z kolei ostatni odcinek mimo słabej widowni ogółem osiągnął najlepsze udziały w grupie docelowej (25,67 proc.)

Wszyscy 4+
16 - 49
DateAMRSHR %SHR %
08-06-20071 734 43216,16%25,67%
01-06-20072 082 56116,27%23,51%
25-05-20072 089 62819,42%25,12%
18-05-20072 481 04518,96%19,46%
11-05-20072 185 04616,35%23,05%
04-05-20072 503 91819,59%18,49%
27-04-20072 417 46018,49%21,13%
20-04-20072 775 45818,59%21,75%
13-04-20072 825 65320,24%19,84%
06-04-20072 764 41719,04%22,16%
30-03-20073 100 74021,22%24,04%
23-03-20073 226 86620,24%17,68%
16-03-20073 891 34224,50%19,02%
średnia2 637 53719,36%21,79%

W czasie emisji „Odwróconych” TVN była dopiero trzecią stacją pod względem udziałów w rynku telewizyjnym. Najwięcej widzów w tym paśmie miała publiczna Jedynka, którą oglądało 3,59 mln osób (stacja emitowała „Sport”, „Pogodę” i filmy fabularne). Na drugim miejscu był Polsat (2,73 mln, głównie filmy fabularne). Za TVN znalazła się jedynie Dwójka (1,94 mln, „Wielki poker”).


Wszyscy 4+

StacjaAMRAMR %SHR %
TVP13 595 6289,99%26,39%
Polsat2 728 3307,58%20,03%
TVN2 637 5377,33%19,36%
TVP21 945 9675,41%14,28%

Serial „Odwróceni” miał minimalnie niższą oglądalność niż pasmo 20.00 – 21.00 w TVN rok temu, gdy oglądało je 2,8 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 19,87 proc. Stacji udało się jednak poprawić o ponad 5,6 proc. wyniki w grupie wiekowej 16 – 49 lat, gdzie udziały rok temu wynosiły 16,17 proc., a teraz – 21,79 proc.

Na reklamach nadawanych wokół serialu TVN zarobił w sumie 17,56 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

Perypetie bohaterów sensacyjnej produkcji śledziły głównie kobiety, widzowie w wieku 30 – 39 lat i powyżej 45 roku życia oraz mieszkańcy miast.



AFFADH %
PłećMężczyźni8641,54%

Kobiety11358,46%
Wiek4- 9 221,39%

10- 15564,45%

16 - 19543,40%

20 - 24514,53%

25 - 29806,74%

30 - 341118,40%

35 - 391117,29%

40 - 44966,51%

45 - 4912510,15%

50 - 5414612,03%

55 - 5921815,17%

60+11019,93%
Wlk.miastaWieś6324,37%

< 50 tys.10024,03%

50-100 tys.12310,92%

100-200 tys.14611,69%

> 200 tys.14129,00%
ZawódTop management947,61%

Pracownicy szczebla średniego14617,51%

Pracownicy fizyczni i rolnicy9518,11%

Emeryci13936,28%

Inne5920,50%
WykształceniePodstawowe10648,10%

Średnie11433,69%

Wyższe11512,37%

Inne415,84%

Serial „Odwróceni” prawdopodobnie będzie kontynuowany. Szczegóły nie są jednak na razie znane.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN zyskał dzięki 'Odwróconym'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl