TVN24 i TTV liderami wśród stacji tematycznych, TVP Sport z największym wzrostem w czołówce

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w maju 2019 roku zajęło TVN24, a w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TTV - raport Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w maju 2019 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,34 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 4,62 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,76 proc. (po wzroście o 3,30 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-dziennikow-maj-2019-fakty-liderem,7171062580242049a ##

Podium uzupełnia kanał TTV. Jego udział zmniejszył się o 1,73 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 2,27 proc.

Czwarta była TVP Seriale z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,39 proc., po spadku o 4,79 proc. Pierwszą piątkę zestawienia zamyka kanał TVP ABC (1,20 proc.; w dół o 12,41 proc.).

W czołowej dziesiątce zestawienia uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (1,06 proc.; spadek o 14,52 proc. - największy w top 10), Stopklatka TV (1,05 proc.; do góry o 1,94 proc.), TVP Sport (0,99 proc.; + 266,67 proc. - największy wzrost w top 10), TVP3 (0,97 proc.; + 10,23 proc.) i Super Polsat (0,91 proc.; - 8,08 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w maju 2019 roku pierwsze miejsce zajął kanał TTV, którego udział w porównaniu do maja 2018 roku zwiększył się o 10,87 proc. i wyniósł 3,57 proc. Jak wynika z analizy Wirtualnemedia.pl, to rekordowy miesięczny wynik tej stacji w historii nadawania.

- Widz TTV jest przywiązany do naszych bohaterów, dlatego nie odpływa ze względu na porę roku. W kwietniu, czyli dosyć trudnym okresie z punktu widzenia nadawcy, stacja również odniosła sukces - specjalnie przygotowana, świąteczna ramówka się sprawdziła. To dla nas ogromny zastrzyk energii - komentuje Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV.

Drugą lokatę zajął TVN24 (2,44 proc.; spadek o 3,56 proc.). Podium uzupełniają TVP Seriale (1,54 proc.; w dół o 7,78 proc.).

Największym wzrostem w top 10 również i tutaj pochwalić się mógł TVP Sport - było to 375 proc. do 0,95 proc.

W tym ujęciu największą stratę w czołowej dziesiątce odnotowało TVP ABC - było to 13,61 proc. do 1,27 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu